Atenció al públic

DURANT EL PERÍODE DE MATRÍCULA (5-16 setembre)

Dilluns a dijous: 10-13h i 19-21h

Divendres: 10-13h

DURANT EL CURS:

Matins: dimarts i divendres (10-13h)

Vesprades: Dilluns, dimarts i dijous (18-19h) – dimecres (17-18h)

TELÈFONS: 965282469 / 603453412

EMAIL: 03012931@edu.gva.es

Matrícula
  • El període ordinari de matrícula és durant el mes de SETEMBRE, a les dates que determine en cada curs escolar la Conselleria d’Educació.
  • Durant el mes de juny i juliol es podrà habilitar un període per a l’alumnat matriculat al centre durant el curs que acaba.
  • No obstant això, la matrícula seguirà oberta amb posterioritat mentre hi hagen places disponibles, amb els límits que determine la Conselleria d’Educació a les instruccions d’inici de curs (normalment fins al 31 de gener)

Títols i certificats

Els títols de GRADUAT ESO seran lliurats pel secretari/a o el director/a. Hauran de ser recollits PERSONALMENT per la persona interessada i signar en el llibre de Registre de títols.

Els Certificats de qualsevol tipus seran expedits pel secretari/a i/o  el director/a. Seran lliurats únicament a la persona interessada.

Es pot autoritzar a la recollida de títols o certificats a una altra persona mitjançant escrit d’autorització i fotocòpies del DNI de la persona interessada i de la persona autoritzada.