Graduat ESO

El Graduat en ESO

El Graduat ESO és el títol bàsic en el sistema educatiu actual.

Normalment s’obté en els Instituts d’Educació Secundària (IES) entre els 12 i els 16 anys.

Els majors de 18 anys també poden obtindre el Graduat ESO a través de les proves lliures que organitza anualment la Consellleria d’Educació o mitjançant els programes que impartim en els Centres de Formació de Persones Adultes.

Mòduls

Per a poder obtindre el títol han de superar els següents mòduls:

– Llengua Castellana.

– LLengua Valenciana

– Llengua Extrangera: Anglés

– Processos i Instruments Matemàtics (Matemàtiques)

– Naturalesa, Ecologia i Salut, (Ciències Naturals)

– Ciència i Tecnologia

– Societat, Territoris i P-H (Ciències Socials)

– El món del Treball

– Mòduls optatius.

Graduado Escolar Online - Título Oficial de ESO Online | INAV
A qui es dirigeix el programa?

Es dirigeix a persones majors de 18 anys que no tinguen el Graduat ESO o titulació equivalent. Els alumnes hauran de tindre el nivell acadèmic suficient per a poder cursar el programa formatiu.

Les persones que no tinguen el nivell acadèmic requerit podran matricular-se en algun dels nivells del Cicle I de Formació Bàsica de Persones Adultes segons el seu nivell i necessitats.

Cursos i nivells

Els Centres de Formació de Persones Adultes organitzem els estudis conduents al Graduat en ESO en dos cursos acadèmics.

En superar el segon curs s’obté directament el títol de Graduat en ESO

Torns i horaris

Els estudis de Graduat ESO s’ofereixen en torns de VESPRADA i NIT.

Torn de Vesprada:

– 1r curs GES1: Dilluns a Dijous de 16.00 a 19:00h

– 2n curs GES2: Dilluns a Dijous de 16.00 a 19:00h

Torn de Nit:

– 1r curs GES1: Dilluns a Dijous de 19.00 a 22:00h

– 2n curs GES2: Dilluns a Dijous de 19.00 a 22:00h

Título de Graduado en ESO, todo lo que necesitas saber para aprobarla

Dubtes freqüents

Hauré de realitzar algun tipus d’exámen exterior per a obtindre el Graduat en ESO?

NO. El títol de Graduat en ESO pot obtindre’s DIRECTAMENT en el nostre centre, aprovant tots els mòduls del segon curs.

Hi ha algun tipus de diferència entre el títol que s’obté en els centres de Formació de Persones Adultes i el que s’obté en els Instituts d’Educació Secundària?

NO. És exactament el mateix títol. No existeix cap diferència.

Si vaig estudiar en l’antic sistema educatiu Com puc saber si tinc estudis equivalents al Graduat en ESO?

Les equivalències al títol de Graduat en ESO es troben regulades en la següent normativa:

Ordre ECD/1417/2012 de 20 de juny.

Ordre EDU/520/2011 de 7 de març.

Ordre EDU/1603/2009 de 10 de juny,

Puc accedir directament a l’últim curs?

Es pot accedir de manera directa al segon curs tenint aprovat l’actual 3r de l’ESO o els antics 1r de BUP o 1r d’FP.

També es pot accedir directament al segon curs superant una prova de Valoració Inicial (VIA) que s’efectua en el nostre centre durant el mes de setembre.

Graduado en ESO | IEEF