Formació Bàsica

Els programes del Cicle I:

Els Centres de Formació de Persones Adultes impartim programes formatius que s’engloben en el CICLE I de Formació Bàsica de Persones Adultes.

Es dirigeixen a persones majors de 18 anys que tinguen un nivell d’escolarització primari i necessiten reforçar aspectes i continguts bàsics.

Ninguna persona ignora todo. Nadie lo sabe todo. Todos sabemos algo. Todos  ignoram… | Frases de pensamientos positivos, Frases cortas sabias, Palabras  de motivación
Organització i nivells:

Actualment, en el Centre FPA EL PUNTAL oferim dos nivells del Cicle I de Formació Bàsica de Persones Adultes:

ALFABETITZACIÓ: Es dirigeix a persones que han d’iniciar-se en la competència lecto-escriptora

NEOLECTORS: Es dirigeix a persones que necessiten reforçar les competències en lectura i escriptura, així com continguts elementals de les principals àrees del coneixement.

FORMACIÓ DE BASE: Es dirigeix a aquelles persones que tinguen adquirit un nivell suficient de lectura i escriptura però necessiten reforçar continguts bàsics de les diferents àrees del coneixement.

Torns i horaris:

Els programes del CICLE I s’ofereixen en el torn de VESPRADA, en els següents horaris:

ALFABETITZACIÓ:

Dilluns a Dijous de 17 a 19h

NEOLECTORS:

Dilluns a Dijous de 15 a 17-18h

FORMACIÓ DE BASE:

Dilluns a Dijous de 15 a 18h

Matrícula:

El període ordinari de matrícula és durant el mes de SETEMBRE. No obstant això, es podran fer matrícules en període posterior si queden places.

Més informació:

Centre de Formació de Persones Adultes FPA EL PUNTAL

València, 15 (1a Planta)

03330 CREVILLENT (Alacant)

Trastornos de Aprendizaje – Página 2 – "Todos nosotros sabemos algo. Todos  nosotros ignoramos algo. Por eso, aprendemos siempre" Paulo Freire