Accés Universitat

A qui va dirigit?

Persones majors de 25 anys (PAUM25) i majors de 45 anys (PAUM45) que no puguen accedir a la Universitat per la via ordinària al no disposar de la titulació corresponent.

Per a poder aprofitar el curs es necessita un nivell mínim de Graduat Escolar o Graduat en ESO.

Organització i nivells:

Actualment, en el centre pots preparar dues Proves d’Accés a la Universitat per a Majors:

PAUM25: Per als majors de 25 anys.

PAUM45: Per als majors de 45 anys.

Assignatures que preparem:

PROVA COMUNA:

– COMENTARI DE TEXT

– CASTELLÀ

– VALENCIÀ

– ANGLÉS

PROVA ESPECÍFICA:

– MATEMÀTIQUES

– FÍSICA

– GEOGRAFIA o HISTÒRIA

Torns i horaris:

La preparació de les Proves d’Accés a la Universitat es realitza en el torn de NIT, en horari de Dilluns a Dijous de 19.00 a 22:00h.

No obstant això, l’horari definitiu de cada alumne es configura en funció de les assignatures concretes que desitge preparar.

Enllaços a les universitats:

Pots accedir a la informació de les proves de cada universitat ací: