ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El pròxim 23 de novembre se celebren les eleccions a consells escolars en els centres educatius. Alumnat i personal dels centres docents estan convocats a votar per a triar les persones que representaran la veu de la comunitat educativa en aquest òrgan de govern.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR   RENOVACIÓ (2a meitat)       CURS 2123-2024

(Decret 93/2016, de 22 de juliol. Resolució del 22 de setembre 2023 – Conselleria d’Educació.)

El Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa (pares i mares, mestres, alumnes) en el govern del Centre. Al nostre Centre el Consell Escolar ha d’estar integrat per:

1. La directora del Centre, que serà la presidenta.
  2. La cap d’estudis.
  3. La Secretària, amb veu però sense vot.
  4. Un/a representant del professorat elegit pel Claustre
  5. Un/a representant de l’Associació d’Alumnes
  6. Un/a representant designat per l’Ajuntament.
  7. 2 representants de l’alumnat

Com a col·legi de 7 unitats, ens correspon renovar:

1 mestre/a, representant de lAssociació d’Alumnes i 1 representant de l’alumnat.

Per organitzar el procediment d’elecció el nostre Centre ja ha constituït la Junta Electoral, el passat dia 16 d’octubre.  La Junta Electoral s’ocupa d’organitzar el procediment d’elecció dels membres del Consell Escolar per assegurar la participació de tots els sectors de la comunitat educativa.

CALENDARI

6 d’octubre
Constitució Junta Electoral
16 d’octubre
Publicació del cens electoral al tauler d’anuncis
Del 17 fins 23 d’octubre
Reclamacions cens electoral
Del 23 fins 7 de novembre
Presentació de candidatures ( interessats/des descarregar imprès a la web del centre)
8 de novembre
Publicació, al tauler d’anuncis del Col·legi, del llistat provisional de candidats/-es.
9 – 10 de novembre
Reclamacions, si n’hi ha, contra la llista de candidats/-es.
14 de novembre
Resolució a les reclamacions i publicació del llistat  definitiu de candidats/-es.
23 de novembre
VOTACIONS de tots els sectors i proclamació dels candidats/-es elegits, després de l’escrutini.
Fins el 14 de desembre
Sessió de constitució del nou Consell Escolar
  •  Per qualsevol consulta dirigir-se a la Secretaria del Centre.

(Més endavant informarem del procés de votació)