Graduat en Educació Secundària (GES)

DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT
El Graduat en Educació Secundària (GES) per a persones adultes s’articula en dos cursos anuals (GES 1 i GES 2). Les assignatures estan organitzades en mòduls anuals o quadrimestrals, que es poden anar aprovant de manera independent. Aquests estudis permeten completar els ensenyaments bàsics i obtindre el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria.
A QUI VA DIRIGIT?
– A persones majors de 18 anys (o que els complisquen el mateix any natural de matricular-se) que desitgen obtindre el Graduat en Educació Secundària (equivalent al títol d’ESO).
– A persones majors de 16 anys que, o bé, tenen un contracte de feina, o bé, són esportistes d’èlit.
ADJUDICACIÓ DE NIVELL
Els alumnes que vulguen matricular-se directament en GES 2, han d’acreditar el nivell mitjançant l’expedient acadèmic del centre on anteriorment hagen estudiat. Per a això és necessari que presenten el certificat de notes (original i fotocòpia) on es demostre:
– Tindre aprovat GES 1.
– Haver aprovat 3r ESO (màxim dues suspeses).
– Tindre 3 mòduls aprovats de les proves lliures del Graduat.
També es pot accedir mitjançant la superació d’una PROVA DE NIVELL.
COM EM PUC MATRICULAR?
Per a matricular-te mira a la pestanya de SECRETARIA, l’horari de noves matrícules i la documentació necessària per a formalitzar la matrícula.
Per a qualsevol dubte, vine a l’escola i t’informem del que necessites.