Castellà per a persones migrants

DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT
Castellà per a persones migrants és un curs, de nivell inicial (A1 i A2), orientat a l’aprenentatge i domini de les quatre habilitats bàsiques de la llengua castellana: parlar, escoltar, llegir i escriure.
A QUI VA DIRIGIT?
Les classes de Castellà per a estrangers estan dirigides a alumnes estrangers no hispanoparlants majors de 18 anys que desitgen aprendre aquest idioma per diversos motius: perquè han vingut a viure a Espanya, volen trobar treball o volen fer-ho simplement amb un fi cultural o turística.
CXPM A1: L’alumne/a no coneix les habilitats bàsiques o inicials de l’espanyol, ni té vocabulari per a mantindre una conversa.
CXPM A2: L’alumne/a està iniciat en les habilitats bàsiques i pot interactuar de manera senzilla en una conversa.
COM EM PUC MATRICULAR?
Per a matricular-te mira a la pestanya de SECRETARIA, l’horari de noves matrícules i la documentació necessària per a formalitzar la matrícula.