Anglés

DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT
Sense dubte, aprendre anglés s’ha tornat essencial en la nostra societat globalitzada actual. Ens ofereix més possibilitats a l’hora de trobar una bona faena, ens permet poder comunicar-nos en més llocs quan viatgem, conéixer una nova cultura i millorar les nostres competències comunicatives i, amb això, la nostra educació. Per això, des de la FPA Benaissent oferim l’aprenentatge de dos nivells d’anglés A1, A2 i B1.
L’ensenyament anglès es basa en continguts formals i gramaticals que desenvolupen les quatre habilitats bàsiques de la llengua (parlar, escriure, llegir i escoltar) perquè l’alumnat aprenga el màxim possible, unides a un aprenentatge lúdic i interactiu de manera que les sessions siguen amenes i motivadores.
A QUI VA DIRIGIT?
A persones majors de 18 anys (o que els complisquen el mateix any natural de matricular-se) que desitgen aprendre anglés i/o preparar-se per a l’obtenció dels títols de la EOI, Cambridge, IELTS, Trinity…
A1: primer contacte amb la llengua anglesa, dirigit a persones que no tinguen coneixements previs en aquest idioma.
A2: dirigit a persones amb coneixement previ de la llengua.
B1: adreçat a persones amb un nivell equivalent a la titulació del nivell A2, o aquelles persones que hagen realitzat les seues fins a batxillerat amb l’assignatura d’anglés superada.
COM EM PUC MATRICULAR?
Per a matricular-te mira a la pestanya de SECRETARIA, l’horari de noves matrícules i la documentació necessària per a formalitzar la matrícula.