Banc de llibres

LLIBRES DE TEXT CURS  2021-2022

llibres 2021-2022

Sol·licitud de participació en el banc de llibres 2021-2022

Només per a l’alumnat de nova participació (Alumnes d’infantil de 5 anys que iniciaran primer de primària el pròxim curs)

Els alumnes/as que durant el període d’admissió hagen sol·licitat plaça en altres centres per a 1r de primària hauran d’esperar a saber quin centre els adjudiquen i sol·licitar la pertinença al banc de llibres allí.

S’haurà d’emplenar una sol·licitud per cada alumne/al fet que vulga participar mitjançant el formulari que apareix en aquest tràmit.

Cumplimentar solicitud
Emplenar sol·licitud

Una vegada emplenada la sol·licitud s’entregarà a la tutora o també enviant-la al correu de la classe com més prompte millor.

En el cas que alguna família no tinga la possibilitat emplenar la sol·licitud , haurà de contactar amb el centre mitjançant el telèfon : 966 91 54 25

DOCUMENT DE LLIURAMENT  DE LLIBRES

Necessari per a justificar la devolució dels llibres de text en finalitzar el curs de tercer a sisé de primària.