Comunitat Educativa

LLISTATS ALUMNES CURS 2021-2022

INFORMACIÓ PERÍODE ADAPTACIÓ  INFANTIL DE TRES ANYS 2021-2022

PROFESSORAT DEL CENTRE CURS 21-22

MÉS QUE UNA CARRERA ESCOLAR…

Aquest matí 20 de desembre els i les alumnes , pares , mares i maestr@s del centre , hem participat en una carrera solidària on tot el que hem recaptat s’ha destinat en l’ONG en favor de la infància, SAVE THE CHILDREN.
Un projecte educatiu, esportiu i solidari en el qual famílies i centre s’han unit per a gaudir tots junts i aportar el nostre granet d’arena.
Aquesta campanya rep el nom de quilòmetres de solidaritat. Enguany la campanya va destinada per als xiquets i xiquetes , es tracta d’una ètnia que vivia en el nord de Myanmar (antiga Birmània) han sigut perseguits i expulsats a Bangladesh, on actualment es troben en camps refugiats de Cox Basar. D’entre tots els rohingya que han hagut de fugir, més de 300.000 són xiquets.
Ací us deixem l’enllaç en la pàgina web per si voleu donar una ullada: https://www.savethechildren.
Moltes Gràcies a tots i totes.

BON NADAL !