MATRÍCULA CURS 2024/2025

EOI XÀTIVA - SECCIONS d'ENGUERA i AYORA

Primer període d'admissió - Juny 2024

IMPORTANT! Abans de continuar amb la tramitació de la matrícula, consulta esta informació: instruccions de matrícula, requisits d'accés, documentació necessària, prova de nivell, oferta de grups i horaris, alumnat Pialp, etc..

TRAMITA LA TEUA MATRÍCULA DES D'ACÍ

EL PROCEDIMENT DE  MATRÍCULA CONSTA DE 3 PASSOS:

Flecha

1r Pas - PROCÉS TELEMÀTIC D'ADMISSIÓ

Termini des de les 12.00h del 17 de juny fins a les 23.59h del 2 de juliol. TERMINI DE JUNY FINALITZAT

Has de sol·licitar l'admissió a través de la Secretaria Digital: ací es tria idioma, nivell, horari i EOI.

>>Manual d'ajuda<<

2n Pas - ADJUDICACIÓ DE VACANTS

10 de juliol

Has d'accedir a la Secretaria Digital per a  comprovar si t'han adjudicat una plaça. Si és així, hauràs de generar i pagar la taxa de matrícula des de la mateixa Secretaria Digital.

En generar-te la taxa has de tindre en compte si eres alumnat repetidor, si has de pagar obertura d'expedient, o si gaudixes de bonificacions o exempcions. L'import a pagar és diferent en cada cas.

Consulta l'import de les taxes ací.

>>Manual d'ajuda per a generar i pagar la taxa<<

3r Pas - MATRÍCULA FINAL

En el termini de l'11 al 30 de juliol has de fer arribar a l'EOI tota la documentació requerida

La documentació que cal aportar és diferent segons el tipus d'alumnat. Consulta: Documentació a aportar

En cas de no formalitzar la matrícula en el període indicat, es considerarà que s'ha renunciat en la plaça i, per tant, es perdrà la reserva de la plaça assignada.

Com pots entregar la documentació:

TELEMÀTICAMENT

Has d'enviar la documentació a través de la Secretaria Digital

>>Manual d'ajuda<<

TELEMÀTICAMENT des de l'EOI (fins a 26 de juliol)

Si no tens possibilitat d'accés a mitjans electrònics pots acudir, amb Cita Prèvia, a la secretaria de l'EOI, on tindràs habilitat un ordinador per a realitzar el tràmit.

Important! és obligatori aportar la documentació que s'indica: Documentació a aportar

Confirmació de la teua matrícula:

Una vegada revisada la documentació enviada, des de la Secretaria del Centre t'enviarem al teu correu electrònic la confirmació de la matrícula amb el resguard de matrícula.

En cas que falte documentació o siga errònia, contactarem amb tu per a resoldre la incidència.

Setembre 2024 - Segon període d'admissió i matrícula

Del 13 al 17 de setembre:

Obertura de l'assistent telemàtic per a sol·licitar l'admissió en el segon període extraordinari de matrícula des de les 12.00 hores del dia 13 de setembre i fins a les 23.59 hores del dia 17 de setembre de 2024.

No vols que se't passe el segon període de matrícula?

Registra't en el formulari i rebràs un avís quan s'òbriga el segon període d'admissió.

icon-1549619_1920

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.