Sol·licituds PIALP curs 2022-23

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per quart any consecutiu, ha publicat l’oferta formativa per a docents dins del marc del Pla Integral d’Aprenentatge de Llengües per al Professorat (PIALP)

El PIALP ofereix als docents en actiu dels cossos d’infantil, primària, secundària i formació professional la possibilitat d’accedir a places d’anglés i valencià en els cursos presencials i en línia de les escoles oficials d’idiomes, amb exempció del pagament de la taxa de matrícula. Enguany, a més, s’ha inclós el francés en l’oferta acadèmica dins del PIALP.

El període d’inscripció per a participar en la convocatòria per al curs 2022-23 a través d’OVIDOC és del 26 de maig al 6 de juny de 2022.

Els següents col·lectius han de fer la sol·licitud mitjançant la plataforma OVIDOC:

• El professorat interessat en accedir per primera vegada al PIALP
  • Professorat que ha sigut alumnat PIALP dels cursos anteriors al 2021-2022 en qualsevol de les seues modalitats.
  • Alumnat PIALP del curs 2021-2022 que vol canviar de modalitat d’ensenyament (per exemple, de curs curricular en línia a curs curricular presencial).
  • Alumnat PIALP del curs 2021-2022 amb pèrdua d’escolaritat.

Tota la informació es pot trobar a la pàgina web de la Conselleria d’Educació: https://ceice.gva.es/va/web/dgplgm/pialp.