Concentració per la pau

El passat dimecres 2 de març de 2022 l’Escola Oficial d’Idiomes de Xàtiva es va sumar a l’acte impulsat per l’IES Josep de Ribera de Xàtiva amb motiu de l’esclat de la guerra que s’ha produït a Ucraïna. L’alumnat, professorat i personal administratiu i de neteja es concentraren a l’entrada de l’escola a les 12.00h per manifestar la seua oposició a la guerra.

Des de l’IES Josep de Ribera exposen que el món de l’ensenyament no pot mantenir-se al marge, ja que és des de l’educació que s’ha de transmetre una cultura de la pau per tal que la ciutadania consolide els ideals i valors que fonamenten la nostra societat.

Així, en aquesta concentració s’ha volgut mostrar el nostre rebuig a la guerra i fer saber que les nostres eines per resoldre els conflictes són el diàleg, la tolerància i el respecte. En la concentració participaren, a més de l’Escola Oficial d’Idiomes de Xàtiva, el CIPFP La Costera, el CEIP Martínez Bellver, el Centre Ocupacional la Costera-Canal, el Taquígraf Martí, el Pla de la Mesquita i el col·legi la Immaculada.

Us deixem el manifest Eines per la pau elaborat per l’IES Josep de Ribera.

Manifest