Estudiar a EOI Sagunt

MATRICULACIÓ EXTRAORDINÀRIA

CURS 2023-2024

FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA

El dia 25 de setembre la conselleria publicarà els resultats de l'adjudicació de vacants en la pàgina:

Rebràs un correu electrònic al correu que hages indicat en el teu procés d'admissió on s'indicarà que els resultats ja estan disponibles.

A partir del dia 25 de setembre els candidats que hagen obtingut plaça, hauran de formalitzar la matricula aportant la documentació de la següent manera:

Per aportar la documentació a EOI Sagunt hauràs de procedir de la següent manera:

• ALUMNAT OFICIAL DEL CURS 2022-2023: Acudeix al centre SENSE CITA PRÈVIA i aporta la següent documentació:
    • Sol·licitud de matrícula signada en l'última fulla (trobeu baix més informació sobre la signatura)
    • Justificant del pagament de la taxa
  • NOU ALUMNAT GENERAL I NOU ALUMNAT PIALP (també alumnat que era oficial el curs 2022-2023 i ara es matricula com a alumnat PIALP):

DEMANA CITA PRÈVIA

per acudir al centre a formalitzar la teua matrícula i aportar la documentació pertinent:

• Sol·licitud de matrícula signada en l'última fulla.
    • Justificant de pagament de la taxa de matrícula (excepte alumnat PIALP), amb la corresponent documentació en cas de bonificació o exempció de taxa.
    • Documentació d'accés a EOI si s'accedeix a un curs diferent de primer d'A2.
    • ALUMNAT PIALP: Justificant de la plataforma OVIDOC

Signatura de la sol·licitud: si eres menor d'edat, ha de signar un tutor legal. Si els teus tutors legals estan separats, han de signar els dos.

PROCEDIMENT D'ADMISSIÓ

L'admissió es realitzarà entre les següents dates:

12.00 del dia 15 de setembre fins a les 23.59 del 20 de setembre de 2023

ON HE DE SOL·LICITAR L'ADMISSIÓ?

Trobaràs l'enllaç de l'aplicació d'admissió en aquest lloc

QUI HA DE SOL·LICITAR ADMISSIÓ AL CURS 2023-2024 EN EL MES DE SETEMBRE?

S'adjudicaren les vacants en el mateix ordre de prioritat que en la convocatòria ordinària, és a dir:

• Alumnat oficial que ha estat matriculat a EOI Sagunt el curs 2022-2023.

Si has sigut oficial el curs 22/23, has promocionat al curs següent i desitges tornar a fer el curs que ha has realitzat, podràs tornar-te a matricular en convocatòria ordinària amb la categoria de curs d'actualització de coneixements.

Si eres oficial en el curs 22/23 i t'has tret un certificat en una entitat externa reconeguda d'un nivell superior al cursat, també podràs tornar-te a matricular en convocatòria ordinària del nou nivell que et correspon.

Si eres oficial d'una altra EOI (valenciana o no) i vols traslladar-te a EOI Sagunt, també podràs participar en aquest procés d'admissió.

• Alumnat de nova incorporació i antic alumnat (matriculat en un curs anterior al 22-23)
  • Alumnat que ha participat al procés d'admissió per al nou professort PIALP. Si la teua sol·licitud ha sigut admesa, has de participar també en aquest procés d'admissió dins del període apuntat dalt.

En cas que queden vacants, consulteu l'apartat de matriculació de vacants que trobareu ací.

ALUMNAT PIALP
Cursos de formació complementària
Condicions d'accés
Matriculació ordinària
Matriculació de vacants

ATENCIÓ

Abans del començament del procediment ordinari de matrícula hi haurà proves de nivell dels diferents idiomes per tal de facilitar l'accés de l'alumnat al curs que li correspon d'acord amb els seus coneixements.

Dalt d'aquest anunci trobaràs un botó a 'Proves de Nivell' on trobaràs tota la informació relativa: dates i procediment d'inscripció a la prova.