TRÀMITS DE SECRETARIA
CERTIFICAT ACADÈMIC OFICIAL (CAO)
Es un document oficial on figuren els teus estudis d'idiomes realitzats a EOI Sagunt.
Per sol·licitar-lo necessites:
- El document de sol·licitud del tràmit
- La taxa pagada
- Mostrar el teu DNI a secretaria en el moment de realitzar el tràmit.
SOL·LICITUD DE TÍTOL DE NIVELL
Si has superat un nivell d'un idioma determinat després de realitzar les proves de certificació, has de demanar el títol oficial de superació del nivell de l'idioma.
Per sol·licitar el títol necessites:
- El document de sol·licitud del tràmit
- La taxa pagada
- Mostrar el teu DNI a secretaria en el moment de realització del tràmit.
TRÀMITS PER CORREU ELECTRÒNIC
Pots sol·licitar el certificat acadèmic oficial per correu electrònic a través del correu 46020558.secretaria@edu.gva.es. Has de tindre en compte el següent:
- El certificat acadèmic enviat per correu electrònic ha de tindre signatura electrònica i no pot tindre signatura física. El certificat acadèmic amb signatura electrònica enviat per correu electrònic és un document original.
- El document amb signatura a mà que té validesa és l'original en format paper i no es pot enviar per correu electrònic, atès que la seua impressió seria una còpia, i no l'original.
Per sol·licitar el certificat acadèmic amb signatura electrònica has d'enviar un correu a l'adreça esmentada dalt. Has d'adjuntar la sol·licitud del tràmit degudament emplenada i la taxa abonada.
Si no saps com signar un document electrònicament, pots veure un tutorial ací.
Si fa temps que vares realitzar els teus estudis a les EOIs potser necessites conèixer l'equivalència dels estudis que vares realitzar amb l'actual pla d'estudis.
SOL·LICITUD DE DEVOLUCIÓ DE TAXES.
Durant el període de matrícula, la persona matriculada podrà renunciar a la mateixa sempre que s'acredite que no ha començat les classes i no podrà atendre la formació. En aquest cas, el centre expedirà un certificat que permetrà a la persona interessada sol·licitar la devolució de les taxes de matrícula. Haurà de realitzar aquest tràmit en aquest enllaç, sempre durant el període de matrícula. Per al curs 2024-2025, podrà sol·licitar devolució de taxes de matrícula fins al dia 31 d'octubre.
ANUL·LACIÓ DE LA MATRÍCULA
En finalitzar el mes d'octubre, a proposta del tutor/a del grup, la direcció del centre acordarà l'anul·lació de la matrícula de qui acumule un nombre de faltes d'assitència injustificades igual o superior al 15% de les hores del curs (8 sessions). L'anul·lació de la matrícula suposarà la baixa de l'alumne del sistema i la creació d'una vacant que podrà ser ocupada per una nova persona sol·licitant de plaça.
Després del mes d'octubre, s'acordarà l'anul·lació de la matrícula quan es supere el màxim de 15% d'hores d'inassistència, injustificades o amb justificació improcedent.
L'anul·lació de matrícula suposa la pèrdua del dret a l'avaluació del curs.
TRASLLAT DE MATRÍCULA VIVA
Si ja estàs matriculat a una EOI valenciana i necessites traslladar la teua matrícula a EOI Sagunt, hauràs de seguir els següents passos:
- Posa't en contacte amb la secretaria d'EOI Sagunt i consulta si hi ha vacants disponibles.
- Si hi ha, demana una sol·licitud de trasllat en l'EOI d'origen i abona la taxa de trasllat d'expedient (pots fer-ho online). L'òrgan gestor que has de triar a l'hora de generar la taxa és l'EOI d'origen.
- Lliura aquesta documentació a la secretaria d'EOI Sagunt.
- No cal que faces res més. Quan el canvi siga efectiu, t'enviarem un resguard de matrícula com a comprovant que ja està fet el trasllat i podràs començar les teues classes a EOI Sagunt.
Si estàs matriculat a EOI Sagunt i vols trasllardar-te a una altra EOI, hauràs d'acudir a la secretaria de l'altra EOI i realitzar el mateix procediment.
TRASLLAT D'EXPEDIENT
Una vegada començat el curs escolar podràs traslladar el teu expedient a un altre centre en el qual desitges continuar els teus estudis. Aquest procediment està condicionat a l’existència de vacants en el centre al qual et vols traslladar.
Per a traslladar l’expedient durant el curs escolar s’haura de seguir el següent procediment:
- Obtenir plaça al centre on desitges traslladar-te. No caldrà que pagues de nou les taxes de matrícula, donat que ja les has pagades al centre d’origen. Per a açò, hauràs de presentar, al moment de la matrícula a la nova EOI, el justificant del pagament de les taxes a EOI Sagunt.
- Una vegada tramitada la teua matrícula, hauràs de sol·licitar a EOI Sagunt el trasllat d'expedient mitjançant el document de la sol·licitud i l'abonament de la taxa. Podràs entregar els documents presencialment a la secretaria d'EOI Sagunt, o bé enviar-los per correu electrònic al 46020558.secretaria@edu.gva.es.
Si un alumne vol traslladar-se d'un altre centre a l'EOI Sagunt, haurà de realitzar el procediment invers.
IMPRESOS
Tria l'imprés que necessites per realitzar el teu tràmit a la secretaria del centre:
- Imprés de sol·licitud general
- Autorització administrativa
- Imprés de matrícula ordinària (només s'utilitza durant la matrícula de vacants, a partir de finals de setembre)
- Imprés d'inscripció a curs de formació complementària.
- Imprés de prova de nivell.
- Imprés de sol·licitud de títol de superació d'un nivell d'un idioma.
- Imprés d'expedició del certificat acadèmic oficial d'estudis a EOI Sagunt.
- Imprés de trasllat d'expedient.
- Imprés de sol·licitud de canvi de torn de prova oral.
- Imprés de sol·licitud de revisió de la prova de certificació.
- Imprés de sol·licitud de reclamació a les qualificacions.
- Model de sol·licitud d'adaptació al currículum de persones amb necessitats específiques de suport educatiu.
- Model d'informe d'identificació de necessitats específiques de suport educatiu.
TAXES
ATENCIÓ!
No podeu abonar una taxa d'expedició de títol oficial ni sol·licitar un CAO fins que no es publiquen les notes definitives.
Recorda que per a formalitzar qualsevol procediment administratiu has de presentar a la secretaria del centre l'imprés de sol·licitud del tràmit junt amb la taxa corresponent, si procedeix.