Matriculació ordinària

MATRICULACIÓ ORDINÀRIA

CURS 2024-2025

L'admissió es realitzarà entre les següents dates:

12.00 del dia 17 de juny fins a les 23.59 del 2 de juliol de 2024

ON HE DE SOL·LICITAR ADMISSIÓ?

Trobaràs l'enllaç de l'aplicació d'admissió en aquest lloc:

Pots consultar els horaris, modalitat i vacants de cada nivell i idioma en aquest enllaç (el codi de la nostra escola és 46020558).

En què consisteixen les noves modalitats presencials, semipresencials i a distància? Consulta la informació en aquest enllaç.

PROCEDIMENT DE MATRÍCULA

Una vegada hages participat en el procés d'admissió, el dia 10 de juliol rebràs un correu electrònic on se t'informarà sobre la teua admissió. Si has sigut admés/a, hauràs de formalitzar la matrícula a través de la plataforma que trobaràs també en l'enllaç anterior de l'11 al 25 de juliol.

En la plataforma de formalització de la matrícula hauràs d'aportar la documentació necessària, en cas que sigues alumna/e de nova incorporació.

Si has sigut alumna/e oficial d'EOI Sagunt el curs 2023-2024 no caldrà que aportes cap documentació. Sols hauràs d'abonar taxa de matrícula a través de l'assistent telemàtic.

No cal que vingues a EOI Sagunt a formalitzar la matrícula, només en cas que hages de subsanar alguna errada. En aquest cas, rebràs un correu electrònic indicant-te quina errada has de subsanar, la manera i el termini per fer-ho.

Una vegada formalitzada la teua matrícula, rebràs un correu de confirmació amb el teu resguard de matrícula.

ATENCIÓ!! El procediment de matriculació per al curs 2024-2025 és nou. Per favor, estigueu atentes/s a qualsevol informació nova que es puga produir i que es posarà en aquest apartat.

Matriculació extraordinària
ALUMNAT PIALP
Cursos de formació complementària
Condicions d'accés
Matriculació de vacants

ATENCIÓ

Abans del començament del procediment ordinari de matrícula hi haurà proves de nivell dels diferents idiomes per tal de facilitar l'accés de l'alumnat al curs que li correspon d'acord amb els seus coneixements.

Dalt d'aquest anunci trobaràs un botó a 'Proves de Nivell' on trobaràs tota la informació relativa: dates i procediment d'inscripció a la prova.