Test de classificació

Accés per test de classificació

Aquelles persones que vulguen accedir a un nivell superior a 1A2 (primer curs) han de comprovar si complixen algunes de les condicions d’accés per a acreditar el seu nivell. Sino és així, poden incorporar-se en qualsevol curs o nivell a través de la prova de nivell elaborada i administrada pels departaments didàctics de cada escola.

El fet de presentar-se a la prova de nivell no assegura cap plaça escolar al sol·licitant.

Dates test de classificació per a cursos intensius 2a quadrimestre :

• Alemany 2A2 intensiu comença 29 de gener :horari dilluns i dimecres de 10.00-14.00h
    • Es realitzarà test de classificació divendres 26 de gener a les 10.00h per a interessats que no tinguen aprovat 1A2 d’alemany amb anterioritat.
  • Inglés 2B1 intensiu comença el 30 de gener: horari els dimarts i dijous de 10.00-14.00h
    • Es realitzarà test de classificació divendres 26 de gener a les 10.00h per a persones interessades que no tinguen aprovat 1B1 d’anglés amb anterioritat.
  • Valencià C1 intensiu comença el 30 de gener: horari dimarts i dijous de 17.00-21.00h
    • Es realitzarà test de classificació divendres 26 de gener a les 10.00h per a persones interessades que no tinguen aprovat B2 de valencià amb anterioritat.

Els cursos començaran en la dates previstes referides anteriorment, acabant a la fi de maig i certificant els nivells respectius al juny:

• A2 d’alemany
  • B1 d’anglés
  • C1 de valencià

Per a inscriure’s en el test de classificació generar les taxes corresponents de 11,01€ punxa en este link 046 (gva.es) i envia al mail 03018301.info@edu.gva.es el justificant de pagament, nivell i idioma al qual et vols presentar abans del 23 de gener les 12h o bé porta el dia de la prova en mà i deixa còpia al professorat. Si ja tens la titulació que t’habilita per a entrar directament al curs, envia’ns un mail i ens posarem en contacte per a procedir a la matriculació directa.

Descripció de les proves

En els següents documents es troba la descripció de les proves de nivell de cada idioma, pròximament serà actualitzat: