Qui som

Escola Oficial d’Idiomes d’Orihuela

L’EOI d’Orihuela, és com el seu propi nom indica, un centre públic destinat a l’ensenyament d’idiomes, dependent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana. Forma part al seu torn d’una xarxa nacional d’Escoles Oficials d’Idiomes.

Va ser creada al juliol de 2009 amb una única seu a la ciutat d’Orihuela; en l’actualitat compta amb dues seccions en les localitats veïnes d’Almoradí i Rojales situades a la comarca de la Vega Baixa del Segura de la província d’Alacant.

Els idiomes oferits són alemany, francés, anglés i valencià, si bé no tots ells s’imparteixen en les tres seus. A Orihuela oferim anglés, alemany, valencià i francés; a Almoradí s’imparteix anglés; i a Rojales, anglés i valencià.

Com a centre oficial, els seus ensenyaments estan regulats per normativa educativa estatal i autonòmica prenent com a referència els nivells establits pel Marc europeu comú de referència per a l’Ensenyament de Llengües (MECR) que establira el Consell d’Europa, comunament coneguts com a nivells A2, B1, B2, C1 i C2.

Documents de centre