IMPORTANT
Fins al 20 d'Octubre només s'atendrà de forma presencial amb cita prèvia tràmits de formalització de matrícula.
Per a qualsevol altre tràmit escriviu al correu 12004311.info@edu.gva.es o de forma presencial a partir del dia 23 d'octubre.
Avisarem els interessats via correu electrònic o cridada telefònica quan el títol estiga disponible.
Es podrà sol·licitar l'expedició de Certificats i Títols una vegada aprovada la Prova de Certificació o el Curs i una vegada publicades les notes definitives.
L'alumne que ha realitzat algun curs o nivell pot sol·licitar en la secretaria de l'EOI:
- l'expedició d'un CERTIFICAT ACADÈMIC expedit pel centre (on està tot l'expedient) o
- l'expedició del TÍTOL o CERTIFICACIÓ DE NIVELL corresponent expedit per la Conselleria d'Educació en el cas del nivell B1, B2, C1y C2 (la certificació del nivell A2 és expedida per l'EOI).
COM SOL·LICITAR ELS TÍTOLS O CERTIFICATS DE EL NIVELL A2, B1, B2, C1 o C2:
- Empleneu aquesta sol·licitud. En base al Decret LLei 2/2022, de 22 d'abril , del Consell per a la reducció temporal de l'import de les taxes pròpies i preus públics de la Generalitat per a fer front a l'impacte de la inflació, s'aplicarà una bonificació del 10% sobre les taxes, la meritació de les quals es produïsca en el període comprés des del dia 2 de maig de 2022 fins al 31 de desembre de 2022.
- Presenteu una fotocòpia del DNI
- Pagueu les taxes amb el model d'imprès 046 GENERAL. Les taxes ja apareixen actualitzades a l'assistent telemàtic. Podeu imprimir aquest imprès (necessiteu 3 còpies) i pagar-lo abans d'anar al centre. D'aquesta manera, no serà necessari tornar a la secretaria de l'EOI.
- En secretaria us entregaran un depòsit de títol que té validesa amb caràcter general.
- Per a recollir el títol, estigueu atents a aquesta secció de la web.
CERTIFICAT ACADÈMIC (tot l'expedient de l'alumne)
Pagueu les taxes amb el model d'imprès 046 GENERAL. Podeu imprimir aquest imprès (necessiteu 3 còpies) i pagar-lo abans d'anar al centre. D'aquesta manera, no serà necessari tornar a la secretaria de l'EOI.
El CERTIFICAT ACADÈMIC i el CERTIFICAT DE NIVELL A2 estaran tramitats en un termini de 15 dies. Si és possible, eviteu els períodes de matriculació (juliol i setembre) per a sol·licitar certificats o títols.
El TÍTOL del NIVELL B1, B2, C1 O C2 sol tardar uns 18 mesos. Quan es puguen recollir els títols, se us avisarà mitjançant la web de l'EOI Castelló o correu electrònic.
IMPORTANT
Fins al 20 d'Octubre només s'atendrà de forma presencial amb cita prèvia tràmits de formalització de matrícula.
Per a qualsevol altre tràmit escriviu al correu 12004311.info@edu.gva.es o de forma presencial a partir del dia 23 d'octubre.
Avisarem els interessats via correu electrònic o cridada telefònica quan el títol estiga disponible.
IMPORTANT
Fins al 20 d'Octubre només s'atendrà de forma presencial amb cita prèvia tràmits de formalització de matrícula.
Per a qualsevol altre tràmit escriviu al correu 12004311.info@edu.gva.es o de forma presencial a partir del dia 23 d'octubre.
Avisarem els interessats via correu electrònic o cridada telefònica quan el títol estiga disponible.
En aquesta pàgina trobaràs alguns dels impresos més utilitzats per a gestions administratives en l'EOI CS. Fes clic sobre el nom de l'imprès per a imprimir-lo.
-
-
- SOL·LICITUD GENERAL
- IMPRÈS 046 CERTIFICATS ACADÈMICS I ALTRES TRÀMITS ADMINISTRATIUS
- DADES PERSONALS
- SOL·LICITUD DE RENÚNCIA
- SOL·LICITUD DE CANVI DE GRUP
- TRASLLADT D'EXPEDIENT
- INCORPORACIÓ TARDANA A CLASSE
- IMPRÈS 046 CERTIFICATS ACADÈMICS I ALTRES TRÀMITS ADMINISTRATIUS
- SOL·LICITUD DE CERTIFICAT ACADÈMIC
- SOL·LICITUD DE CAMBIO DE TURNO DE LA PRUEBA ORAL
- SOL·LICITUD DE REVISIÓN DE EXÁMENES
- RECLAMACIÓ DE QUALIFICACIONS D'EXÀMENS
- TEST DE CLASSIFICACIÓ
-
ATENCIÓ: Amb l'imprès 046 pots anar a pagar al banc directament, sense haver de passar prèviament per l'escola. No obstant això, no oblides prémer el botó ACCEPTAR en la part superior esquerra del formulari. De no fer-ho, no es generarà el codi de barres que et permetrà efectuar el pagament. Després d'efectuar el pagament sí que hauràs de passar per la secretaria del centre per a entregar-nos còpia de l'imprès pagat.
|
Seguint les instruccions de l'apartat Desé de la Resolució de 18 de maig de (DOGV 25.05.2022):
1. . A efectes de devolució de taxes, el període de matriculació esmentat en el punt 5 de l’article 14.2-7 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, s’estendrà fins al 30 de setembre de 2022 en el cas dels cursos curriculars i l’11 d’octubre en el cas dels cursos complementaris. Una vegada iniciades les classes o en els casos previstos en l’article 9.10 de l’Ordre 87/2013, només es farà devolució de taxes en els supòsits que preveu el punt 2 de l’article 1.2-6 de la Llei 20/2017. Aquests supòsits són:
a) Quan la no utilització, la no prestació o la no realització siga imputable a l’Administració.
b) Quan la no utilització, la no prestació o la no realització tinga l’origen en una causa de força major, la devolució serà procedent amb la sol·licitud prèvia de la persona interessada, sempre que aquesta en prove suficientment la força major.
2. Els errors d’inscripció i pagament de taxes imputables als interessats no donaran lloc a devolució de taxes.
3. En els casos de sol·licitud de devolució de taxes dins del període de matriculació, serà requisit imprescindible que s’haja presentat la renúncia al lloc escolar o prova davant del centre corresponent i que no s’haja fet ús del servei.
4. La presentació telemàtica de la sol·licitud de devolució de taxes comportarà l’autorització per a la comunicació o notificació telemàtica, llevat que s’indique expressament el contrari en la sol·licitud de devolució.
5. El procediment de devolució de taxes en els casos pertinents serà telemàtic a través de l’enllaç disponible en l’apartat web «taxes» de la pàgina www.eoi.gva.es o a través del web de cada Escola Oficial d’Idiomes. Serà requisit imprescindible adjuntar un certificat del centre on conste el motiu de la sol·licitud de devolució de la taxa. El o la sol·licitant haurà d’indicar quina devolució de taxa concreta demana i adjuntar la documentació que acredite les circumstàncies al·legades per a sol·licitar la devolució. Les circumstàncies al·legades i els certificats presentats han d’estar vigents en la data en què es va realitzar el pagament.
RECORDEU:
-
- En cas que el motiu de la sol.licitud de devolució siga una renúncia a la matrícula d'un curs, serà requisit indispensable haver presentat l'anul.lació de matrícula de manera presencial a la secretaría de l'EOI dins del periode de matriculació i no n'haver usat el servei. Caldrà adjuntar a la sol.licitud el document de renúncia que trobareu disponible al web, amb el segell de l'EOI que acredite que la renuncia ha sigut comunicada al centre.
Passades aquestes dates, només es farà devolució de taxes:
-
-
- Quan la no utilització, la no prestació o la no realització siga imputable a l'Administració.
-
-
-
- Quan la no utilització, la no prestació o la no realització tinga el seu origen en una causa de força major. La devolució serà procedent amb la sol·licitud prèvia de la persona interessada, sempre que aquesta prove suficientment la força major.
-
La sol·licitud de devolució de taxes es realitza telemàticament des d'aquest enllaç: http://www.eoi.gva.es/es/impresos-i-taxes-d-idiomes
L'alumnat pot continuar els seus estudis d'idiomes en qualsevol altra Escola Oficial d'Idiomes del territori estatal sempre que trasllade el seu expedient acadèmic.
DES D'UNA ALTRA EOI CAP A l'EOI CASTELLÓ DE LA PLANA
L'alumnat procedent altres centres que vol començar el nou curs en aquesta EOI ha de personar-se en la secretaria per a poder formalitzar la matrícula, sempre que tinga una plaça assignada. A continuació ha de dirigir-se al seu centre d'origen per a fer el procés de trasllat d'expedient. El procediment és el següent:
- L'interessat es matricula condicionalment en l'EOI Castelló de la Plana. Per a això ha d'aportar un certificat acreditatiu de l'idioma i nivell cursat en l'altra EOI.
- Després ha d'emplenar en l'EOI de procedència una sol·licitud de trasllat d'expedient i pagar les taxes corresponents allí.
- Aquesta sol·licitud de trasllat ha de presentar-se com màxim en el termini d'un mes.
L'EOI de procedència ja s'encarrega d'enviar l'expedient a l'EOI Castelló de la Plana.
Si el trasllat es produeix una vegada iniciat el curs s'ha de sol·licitar un TRASLLAT DE MATRÍCULA VIVA. Per a això el/la alumne/a deure confirmar abans d'iniciar el tràmit que hi ha places disponibles en l'EOI Castelló de la Plana en l'idioma i nivell en què està matriculat en la seua EOI d'origen. L'alumnat procedent d'altres Comunitats Autònomes abonarà en aquest cas l'import complet de la matrícula i l'obertura d'expedient. L'alumnat procedent d'altres EOI de la Comunitat Valenciana només abonarà l'obertura d'expedient.
DES DE LA EOI CASTELLÓ DE LA PLANA CAP A UNA ALTRA EOI
L'alumnat que, estant matriculat en l'EOI Castelló de la Plana, desitge continuar amb els seus estudis en una altra EOI del territori espanyol a partir del curs següent, ha de sol·licitar el trasllat del seu expedient al centre de destí.
Per a poder tramitar el trasllat d'expedient el/la alumne/a tindrà que:
- Assegurar-se que té plaça en l'EOI de destí i presentar un document acreditatiu.
- Emplenar l'imprès de sol·licitud de trasllat d'expedient.
- Abonar la taxa corresponent al trasllat d'expedient en l'entitat bancària.
- Entregar en la secretaria de l'EOI Castelló de la Plana tota la documentació anterior.
Si el trasllat es produeix una vegada iniciat el curs s'ha de sol·licitar un TRASLLAT DE MATRÍCULA VIVA. Per a això el/la alumne/a deure:
- Confirmar abans d'iniciar el tràmit que hi ha places disponibles en l'EOI de destí en l'idioma i nivell en què està matriculat en l'EOI Castelló de la Plana.
- Emplenar l'imprès de sol·licitud de trasllat d'expedient.
- Abonar la taxa corresponent al trasllat d'expedient en l'entitat bancària.
- Entregar en la secretaria de l'EOI Castelló de la Plana tota la documentació anterior.
PROCEDIMIENTO
Abans de sol·licitar canvi de grup, has de comprovar si hi ha alguna vacant en el grup al qual desitges accedir en secretaria. Si en el grup de destí no hi ha cap vacant, no es pot demanar canvi.
No podem garantir que el canvi de grup es puga efectuar, atés que la matrícula de vacants està oberta i també pot haver-hi diverses sol·licituds de canvi de grup per a una mateixa plaça.
RESOLUCIÓ DELS CANVIS
- Els alumnes hauran de seguir en el grup en el qual es van matricular fins que es concedisca el canvi.
- Una vegada concedit el canvi, Secretaria informarà el professor/a del nou grup de l'alumne.
A partir de novembre només es podrà canviar de grup per motius justificats. S'ha de sol·licitar presentant l'imprès núm. 6 i la justificació corresponent en secretaria. L'alumnat dels aularis pot remetre'l a info@eoicastello.es (assumpte: CANVI DE GRUP, aulari).
Causes justificables:
- quan s'hagen matriculat posteriorment en un altre centre docent oficial (universitat, secundària)
- el seu horari o situació laboral també haja canviat posteriorment
- per qualsevol altra causa de força major que es puga justificar
RENÚNCIA SENSE JUSTIFICAR:
L'alumnat podrà sol·licitar al centre la renúncia de matrícula sense necessitat de presentar cap justificació fins a la finalització del mes de novembre, per a cursos quadrimestrals, i fins a la finalització del mes de gener, per a cursos ordinaris.
L'esmentada renúncia constarà en l'expedient acadèmic de l'alumne per mitjà de l'oportuna diligència. La renúncia no computarà a efecte de permanència en el curs o nivell corresponent. Recorda que només pots estar matriculat quatre anys com a alumne oficial en cada nivell: A2, B1, B2 i dos anys en C1, C2.
Quan l'alumnat desitge continuar els seus estudis en l'Escola Oficial d'Idiomes, haurà de realitzar de nou el procés d'admissió (preinscripció).
RENÚNCIA JUSTIFICADA:
L'alumnat podrà renunciar per causa degudament justificada a la matrícula oficial fins al 30 d'abril.
1.Recorda que els motius que es contemplen per a concedir la renúncia són mèdics, laborals, d'estudis, personals o de força major que impedeixen l'assistència a classe durant un període superior a 18h lectives (9 classes). És necessari aportar:
- Justificant mèdic
- Justificant laboral amb data d'inici del contracte, horaris, etc.
- Justificant o resguard de la matrícula del curs on conste data de matrícula, horaris, etc.
2. En el cas de renúncies denegades, l'alumne té 10 dies des que rep la resposta per a a sol·licitar audiència amb els Caps d'Estudis i aportar les al·legacions que estime pertinents. Contacte: capdestudis@eoicastello.es
3. El llistat de renúncies acceptades i denegades es publicarà durant la primera quinzena de maig.
4. En cas de ser acceptada, no es computarà als efectes previstos que limiten el període de permanència màxima en el nivell i tindrà que constar, per mitjà de l'oportuna diligència, en el seu expedient acadèmic. L'alumnat podrà reincorporar-se als seus estudis en la mateixa escola oficial d'idiomes en el curs següent al qual haja sigut acceptada la renúncia.
L'alumnat oficial té l'obligació d'assistir a classe i l'EOI la de controlar aquesta assistència. El nombre de faltes d'assistència injustificades no podrà superar el 15%, és a dir, 8 dies de classe.
La pèrdua d'escolaritat implica la pèrdua automàtica del dret a assistir a classe. L'alumne/a només podrà presentar-se a la Prova de Departament en el primer curs de cada nivell, i a la Prova de Certificació en el segon.
Llistat amb l'alumnat que ha perdut l'escolaritat en el curs 2022-2023.