EOI Alacant

És un centre de la xarxa d’escoles oficials d’idiomes, un tipus de centres educatius públic únic al context europeu que ofereix la possibilitat d’aprendre idiomes al llarg de tota la vida, en funció de les necessitats de cadascú. A més, és un òrgan certificador oficial.

Notícies destacades

Matrícula curs 2024-2025

Important! Imprescindible NIF/NIE per a l’inscripció. No és vàlid el pasaport.

Exámens de certificació

Convocatòria extraordinària cursos presencials

El 23 de febrer es va celebrar la Gala 50 Aniversari amb la col·laboració d’alumnat, professorat i personal del centre. Va ser un gran èxit de públic i les crítiques no poden ser millors. Per a veure amb iOS fes clic ací. Per a veure la gala completa fes clic ací.

Enllaços ràpids

Exàmens de certificació

Consulteu la secció: “Proves de Certificació”

Matrícula: Sol·licitud telemàtica

Del 17 de juny al 2 de juliol de 2024

Cita Prèvia

Actualment no hi ha cap tràmit obert que requerisca de cita prèvia.

Idiomes

Pots triar entre 11idiomes amb certificació oficial.

On som?

L’escola és al centre de la ciutat, a tocar del Tossal de Sant Ferran, a prop dels instituts “Jorge Juan” i “Miguel Hernández” i del Centre de Desenvolupament Turístic (CdT).

Per a arribar a l’escola amb transport públic podeu agafar el tramvia fins a l’estació Alacant-Luceros i les línies d’autobús 04, 05, 12 i 39 que tenen parades a prop de l’escola. Amb vehicle privat és recomanable desplaçar-s’hi amb temps, ja que pot ser complicat aparcar, o bé guardar el cotxe en un dels aparcaments propers.

Horari i contacte

De dilluns a dijous, de 8 a 21h. Divendres de 8 a 14h.

Dirección de la EOICarrer del Marqués de Molins, 56-58, 03004, Alacant (Espanya)