Començament de les classes

La incorporació de l’alumnat en el centre tindrà lloc dilluns 9 de setembre, de manera escalonada, segons l’horari que es publicarà HUI dia 5 de setembre. Serà una jornada d’acolliment.

El alumnat de 2n curs de Cures Auxiliars d’infermeria se us contactarà per correu electrònic per a citar-vos. Atents al vostre correu.

Per al primer curs del CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria i del CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic hi ha torn al matí i #vesprada. Per favor, consulteu als següents llistats quin torn us correspon: