Elecció de matèries per a ESO i Batxillerat 2024-25

Molt important: l’elecció de matèries d’ESO i Batxillerat per al pròxim curs es realitza online.

El procediment per a l’elecció de matèries per part de l’alumnat es tancarà divendres 7 de juny de 2024.

MOLT IMPORTANT: L’elecció de matèries no és la matrícula, que haurà de presentar-se presencialment al centre en el dia i horari que vos siga assignat.

Per a l’alumnat nou, i per a l’alumnat del centre que haja oblidat escollir assignatures per al pròxim curs, els formularis es tornaran a obrir durant el període de matrícula. El formulari es pot contestar des de qualsevol ordinador o dispositiu mòbil.

Per a accedir als formularis haureu d’identificar-vos amb l’identitat digital de l’alumnat (el correu i la contrasenya del correu oficial d’Outlook).
Si no recordeu la contrasenya, podeu recuperar-la seguint estes instruccions.

Tots els formularis són bilingües. En la part superior podeu escollir Valencià (Espanya) o Español (España, Alfabetización internacional).

Ací podeu trobar els enllaços per a accedir als formularis dels diferents cursos:

Batxillerat

Si finalitzeu 4t ESO i no teniu clas si vos matriculareu en Batxillerat el pròxim curs, és preferible que ompliu el formulari. No perdeu res i vos assegureu de no perdre la prioritat a l’hora d’escollir assignatures.