INSTRUMENTOS 3 CS

Música

La música, com les diferents manifestacions artístiques, té una  presència constant en l'entorn i en la vida del nostre alumnat.

Des d'aquesta perspectiva, l'àrea de Música té el propòsit de   afavorir la percepció i l'expressió estètica de l'alumnat i de possibilitar la  apropiació de continguts imprescindibles per a la formació general i cultural.

L'educació artística involucra l'aspecte sensorial, l'intel·lectual, el  social, l'emocional, l'afectiu i l'estètic, i desencadena mecanismes que  permeten desenvolupar diferents i complexes capacitats amb una projecció  educativa que influeix directament en la formació integral de l'alumnat,  ja que afavoreix el desenvolupament de l'atenció, estimula la percepció, la  intel·ligència i la memòria a curt i llarg termini, potència la imaginació i la  creativitat i és una via per a desenvolupar el sentit de l'ordre, la participació, la cooperació i la comunicació.