Taller comunicació

IMG-20210302-WA0020

Tallers

Des del nucli Magenta realitzem dos tallers, a través dels quals es treballa la competència lingüística:

TALLER DE COMUNICACIÓ

Consisteix en realitzar activitats lúdiques i visuals per a la consecució dels següents objectius:

Els objectius  aconseguir  són:

-Augmentar el seu vocabulari bàsic.

-Reproduir les normes de cortesia (gràcies, bon dia, per favor).

-Participar i respondre a estímuls de l'adult en situacions de comunicació oral, respectant el torn de paraula.

-Augmentar el contacte visual.

-Augmentar el temps d'atenció i memòria.

El taller es realitza dues vegades a la setmana en grups heterogenis de les classes 2, 3, 6 i 7.

IMG-20210226-WA0011

TALLER D'ORATÒRIA

Aquest taller el realitza la mestra d'Audició i Llenguatge amb els alumnes de TVA 2-3, tenint una sessió setmanal.

oratoriavl

Consisteix a realitzar activitats per a fomentar l'expressió oral de l'alumnat sempre partint dels seus interessos  i tenint en compte les seues característiques. Per això, es realitzen activitats de diferents nivells, perquè tots puguen participar. A través d'aquest treball perseguim els següents objectius:

-Afavorir les situacions d'expressió oral en diferents àmbits.

-Expressar sentiments, emocions i estats d'ànim.

-Augmentar la intenció comunicativa.

-Millorar la capacitat i qualitat de la comunicació verbal i no verbal, tant expressiva com comprensiva, afavorint un llenguatge funcional i espontani.