POTS

POTSPANELCS

Si vols, POTS

Si vols, POTS és un projecte basat en la intel·ligència emocional, l'aprenentatge dialògic i la inclusió educativa.

Té com a finalitat realitzar pràctiques inclusives entre l'alumnat de diferents centres ordinaris i específics.

L'aprenentatge dialògic i els seus set principis: igualtat de diferències, dimensió instrumental, solidaritat, participació de la comunitat, diàleg igualitari, transformació i creació de sentit.

Mitjançant una plataforma digital i videoconferències, es coordina la realització de materials de manera conjunta o bé el seu intercanvi.

Les actuacions educatives d'èxit (AAEE) estan avalades en l'àmbit internacional, on s'han obtingut millores en aquelles escoles on s'han seguit els principis d'aquesta metodologia.

Una de les AAEE fonamentals són els Grups Interactius Intercentres.

El fet que l'aprenentatge siga horitzontal fa que el factor humà siga un recurs fonamental, on l'alumnat és el protagonista.