Ahir de vesprada a Alacant i hui de matí a Xixona, ha tingut lloc l’acte per entregar els guardons de la comarca de l’ Alacantí, modalitat primària i infantil.
A més del guardó Empar Granell a l’aula de 2 anys.
Felicitats als infants i mestres de l’escola ECO guanyadores i guanyadors del Premi Sambori.
Gràcies als infants i a Escola Valenciana per fer-nos somiar un any més!
