Santa Cecília 2023

Agrupacions instrumentals

El pròxim 21 de novembre celebrem al nostre centre el dia dels músics, el dia de la nostra patrona Santa Cecília.

Hem preparat per a l’ocasió un festival musical on participaren tant els/els professors/-és com els alumnes dels agrupacions instrumentals del conservatori. Serà un dia per a gaudir tots plegats del qual més ens agrada i per a compartir amb il·lusió el treball fet fins a la data.Els concerts de professors/-és i agrupacions camerístiques començarà a les 17.00h I als 19.00h tindrà lloc el tradicional acte acadèmic amb motiu de la festivitat de Santa Cecília, on després d’una presentació del nostre Sr. Director, és fara lliurament dels diplomes als/ als alumnes premiats/-dones a l’estudis professionals de música al curs 2022/23, després de la qual intervendrà l’Excm. Sr. Alcalde d’ Elx i el premiats/-dones ens donaren un recital.