DEMOSTRACIÓ D’INSTRUMENTS PER A L’ ALUMNAT D’INGRÉS A 1r D’ENSENYAMENT ELEMENTAL

El dimarts, 3 de setembre, a les 17.30h, en crida única, tindrà lloc la mostra d’instruments oferits per a l’alumnat de 1r d’Ensenyament Elemental. Tindrà una duració prevista de dos hores. Es prega a l’alumnat seleccionat acudisca amb puntualitat.

10 minuts abans del començament de les demostracions, s’organitzarà a l’alumnat assistent en grups. Els/les alumnes i famílies hauran d’acudir al punt de trobada, situat al pati central, entre els 3 pavellons, i allí es passarà llista i es dividiran els grups, que aniran passant per ordre per cadascuna de les aules on es realitzarà la mostra de cada instrument. És per tant imprescindible arribar abans de les 17.30h per a començar puntualment.