Assignatures optatives

L’ alumnat dels cursos 5è i 6è d’ Ensenyaments Professionals ha d’ escollir una assignatura optativa diferent en cadascun. L’ horari d’ assistència consta de tres hores a la setmana, normalment en dos turns d’hora i mitja.

Al llarg del proper curs 2024/25 el Conservatori d’ Elx ofertarà les set optatives que, segons la normativa, són d’ oferta obligatòria, a més d’ una optativa de disseny propi del centre.

Per tal de facilitar l’ elecció de cada una de les optatives, reproduïm a continuació una breu ressenya, realitzada pel professorat encarregat de la seua docència.

Com a novetat, aquest proper curs 2024/25 el centre ofertarà una nova assignatura optativa de disseny propi: Direcció instrumental.