VACANTS PROVISIONALS ENSENYANCES PROFESSIONALS

Es publica l’oferta provisional de vacants per a ingrés en Ensenyances Professionals (l’oferta per a Ensenyances Elementals es publicarà més endavant)

L’alumnat que supere les proves i no obtinga plaça quedarà en llista d’espera, podent accedir als llocs escolars sobrevinguts per aquell alumnat que no formalitze la matrícula en termini, sol·licite trasllat a un altre centre o finalitze estudis en la convocatòria extraordinària.

ESPECIALITAT/ESPECIALIDADVACANTS PROFESSIONAL
BAIX ELÈCTRIC/ BAJO ELÉCTRICO2