CONVOCATÒRIA D’ACTE D’ADJUDICACIÓ DE LLOCS ESCOLARS DE 1r D’ENSENYANCES ELEMENTALS

CONVOCATÒRIA DE 2023

DIA: DIMECRES 13 DE SETEMBRE DE 2023

HORA DE COMENÇAMENT: 15.30
LLOC: SALA D’ACTES DEL CONSERVATORI PROFESSIONAL DE MÚSICA D’ELX

S’ESTABLEIXEN QUATRE TORNS DE CRIDA, SEGONS EL No D’ORDRE DEFINITIU DELS ASPIRANTS, amb el següent horari:

15.30 hores.- Aspirants compresos entre:
El no 1 (10 punts, S. C., O.) i el no 24 (8,1 punts, S. B., S.), tots dos inclosos

17.00 hores.- Aspirants compresos entre:
El no 25 (8,1 punts, B. P., B. R.) i el no 48 (7 punts, G. K., S. I.), tots dos inclosos

18.30 hores.- Aspirants compresos entre:
El no 49 (6,9 punts, P. s., J.) i el No 64 (6,2 punts, M. M., V.), tots dos inclosos

19.30 hores.- Aspirants des del no 65 (6,2 punts, A. R.., A. G.) al final del llistat

Es recorda que la normativa estableix que la presència de pares/mares/tutors en aquest acte (o persones autoritzades) serà imprescindible per a l’adjudicació de les vacants, presentant document acreditatiu (DNI, NIE o passaport)

Es recorda que els qui no acudisquen en el lloc, data i hora per als quals van ser convocats, perdran els drets d’adjudicació de lloc escolar, en l’ordre que els haguera correspost, així com els drets a ser inclosos en una llista d’espera, per si, posteriorment, es produeixen vacants en algunes de les especialitats.