FINS A les 11 HORES DEL 17 DE JUNY: SOL·LICITUDS MAJORS EDAT ORDINÀRIA

De acuerdo con la normativa vigente, el Consejo Escolar del Conservatorio ha de autorizar la  inscripción de los aspirantes con edad superior a la ordinaria.

Este trámite es independiente de la inscripción telemática para dichas pruebas, que se realiza en los plazos y con los procedimientos que convoca la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

Debido a la situación generada por la emergencia sanitaria, SE ABRE UN PLAZO EXTRAORDINARIO PARA QUE PUEDAN SOLICITAR ESTA AUTORIZACIÓN LOS QUE SE HAYAN INSCRITO EN LA PRIMERA CONVOCATORIA PARA ACCESO A ENSEÑANZAS PROFESIONALES Y QUIENES DESEEN INSCRIBIRSE EN LA SEGUNDA CONVOCATORIA.

FINS A LES 11 HORES DEL 17 DE JUNY: SOL·LICITUDS MAJORS EDAT ORDINÀRIA

D’acord amb la normativa vigent, el Consell Escolar del Conservatori ha d’autoritzar la  inscripció dels aspirants amb edat superior a l’ordinària.

Aquest tràmit és independent de la inscripció telemàtica per a aquestes proves, que es realitza en els terminis i amb els procediments que convoca la Conselleria d’*Educació, Cultura i *Esport.

A causa de la situació generada per l’emergència sanitària, S’OBRI UN TERMINI EXTRAORDINARI PERQUÈ PUGUEN SOL·LICITAR AQUESTA AUTORITZACIÓ ELS QUE S’HAGEN INSCRIT EN LA PRIMERA CONVOCATÒRIA PER A ACCÉS A ENSENYAMENTS PROFESSIONALS I ELS QUI DESITGEN INSCRIURE’S EN LA SEGONA CONVOCATÒRIA.