INFORMACIÓ SOBRE LA PARTICIPACIÓ DE PIANISTES ACOMPANYANTS EN PROVES D’ACCÉS

Atendiendo a la evolución de la situación sanitaria y recibida la correspondiente notificación del servicio del que partió dicha medida de precaución, da por finalizada la prohibición de participación de pianistas acompañantes en las pruebas de acceso al Conservatorio.

En consecuencia, los/as aspirantes a ingreso que tengan a su disposición y lo deseen, podrán utilizar dicho acompañamiento en la realización de las pruebas correspondientes.

En todo caso, el acompañamiento pianístico no es obligatorio y no  supondrá una diferenciación en las calificaciones del alumnado de las diferentes especialidades de los cursos.

En Elche a 19 de mayo de 2022

La dirección

Atesa l’evolució de la situació sanitària i rebuda la corresponent notificació del servei del qual va partir aquesta mesura de precaució, dona per finalitzada la prohibició de participació de pianistes acompanyants en les proves d’accés al Conservatori.

En conseqüència, els/les aspirants a ingrés que tinguen a la seua disposició i desitgen utilitzar aquest acompanyament, podran fer-ho en la realització de les proves corresponents.

En tot cas, l’acompanyament pianísticno és obligatori i no  suposarà una diferenciació en les qualificacions de l’alumnat de les diferents especialitats dels cursos.

A Elx a 19 de maig de 2022
La direcció