Coordinació horària

El Programa de Coordinació Horària beneficia a l’alumnat  que curse simultánemente ESO o Batxillerat i els ensenyaments musiales, ja que permet una conciliació horària. ho case del Conservatori Professional de Música «Guitarrista José Tomàs» d’Alacant, aquest programa es lleva a cap en col·laboració con l’IES Miguel Hernández, i s’aplica a paritr de 3° d’ESO.

CURS 2022-2023

• Els alumnes que vulguen el canvi en l’IES Miguel Hernández han de presentar la sol·licitud de plaça de el des de les 09.00 h del 4 de maig fins a les 23.59 h del 12 de maig (han d’entrar en la pàgina web de l’IES Miguerl Hernández i sol·licitar plaça). Una vegada es publiquen els llistats provisionals, han de posar-se contacte con l’Institut per a informar que volen acollir-se a la Coordinació Horària.
  • Ja estan confirmats els horaris de Coordinació Horària. A causa de canvis en el currículum d’Ensenyament Secundaria i Batxillerat, hem hagut de modificar els horaris con respecte a altres anys. Aquest curs seran dimecres de 13 a 15h per a 3° i 4° d’Ensenyaments Professionals i divendres de 13 a 15h per a 5° i 6° d’Ensenyaments Professionals. Aquestes classes s’impartiran en la Muntanya Tossal.

Si algun pare o alguna mare està interessat/a, es pot posar contacte con direcció d’estudis per a concertar cita presencial o telefònica a través  del correu electrònic: jefaturaestudios@cpmalicante.com

⇒ SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ DE L’ALUMNAT EN EL PROGRAMA “COORDINACIÓ HORÀRIA” (EDUCACIÓ SECUNDARIA OBLIGATÒRIA I BATXILLERAT-ENSENYAMENTS PROFESSIONALS DE MÚSICA I DANSA)

► MÉS INFORMACIÓ