Infantil i Primària

En aquesta etapa atenem alumnes entre 3 i 6 anys, Educació Infantil i entre 6 i 12 anys, Educació Primària. Tots els alumnes que atenem passen per un procés de valoració professional. Plantegem una educació centrada en la persona, la qual té en compte tant les característiques específiques dels alumnes com les seues necessitats i interessos.

En aquesta etapa atenem alumnes entre 3 i 6 anys, Educació Infantil i entre 6 i 12 anys, Educació Primària. Tots els alumnes que atenem passen per un procés de valoració professional. Plantegem una educació centrada en la persona, la qual té en compte tant les característiques específiques dels alumnes com les seues necessitats i interessos.

Educació Infantil i Primària

Estimulació Basal

Atenem alumnes entre 3 i 21 anys, que per les seues característiques necessiten més atenció als estímuls de l’entorn. Treballem des d’una perspectiva ennactiva, des de la percepció corporal.

Atenem alumnes entre 3 i 21 anys, que per les seues característiques necessiten més atenció als estímuls de l’entorn. Treballem des d’una perspectiva ennactiva, des de la percepció corporal.

Estimulació Basal

Educació Secundària

Atenem alumnes entre 12 i 16 anys. Adaptem el currículm per tal de centrar-nos en situacions d’aprenentatge pràctiques, amb sentit partint de les necessitats i potencialitats de cada persona.

Educació Secundària

Transició a la Vida Adulta

En aquesta etapa atenem alumnes d’entre 16 i 21 anys. La transició a la vida adulta s’estructura en els àmbits d’experiència següents:
a) Autonomia personal en la vida diària.
b) Inclusió social i comunitària.
c) Orientació i formació laboral.
Aquests àmbits han d’incorporar les competències clau, que s’han de prioritzar i ajustar a les característiques i necessitats de l’alumnat, tenint en compte les seues capacitats, les possibilitats d’adquisició i els diferents itineraris formatius personalitzats.

TVA – Transició a la Vida Adulta

Projecte de Formació de Qualificació Bàsica

El currículum competencial té com a objectiu fonamental la millora de les dimensions de qualitat de vida de l’alumnat en els diferents entorns de participació, prioritzant els sabers bàsics relacionats amb l’aprenentatge per a la vida. Per a això, la planificació, el desenvolupament i l’avaluació s’han d’ajustar a les necessitats, els interessos, les motivacions i les capacitats de l’alumnat, tindre en compte els contextos naturals de participació, actuals i futurs, i comptar amb la col·laboració dels diferents agents de l’entorn familiar i sociocomunitari.

PFQB – Projecte de Formació de Qualificació Bàsica

Projecte de Formació de Qualificació Bàsica

El currículum competencial té com a objectiu fonamental la millora de les dimensions de qualitat de vida de l’alumnat en els diferents entorns de participació, prioritzant els sabers bàsics relacionats amb l’aprenentatge per a la vida. Per a això, la planificació, el desenvolupament i l’avaluació s’han d’ajustar a les necessitats, els interessos, les motivacions i les capacitats de l’alumnat, tindre en compte els contextos naturals de participació, actuals i futurs, i comptar amb la col·laboració dels diferents agents de l’entorn familiar i sociocomunitari.

PFQB – Projecte de Formació de Qualificació Bàsica

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies