Etapes

S'estructuren per edats. Treballem mitjançant grups flexibles, amb comunicació, accions i espacis estructurats. Amb un equip de professionals que valora les necessitats per tal de respondre de manera òptima.

primaria-1

Infantil i Primària

En aquesta etapa atenem alumnes entre 3 i 6 anys, Educació Infantil i entre 6 i 12 anys, Educació Primària. Tots els alumnes que atenem passen per un procés de valoració professional. Plantegem una educació centrada en la persona, la qual té en compte tant les característiques específiques dels alumnes com les seues necessitats i interessos.

Estimulació Basal

Atenem alumnes entre 3 i 21 anys, que per les seues característiques necessiten més atenció als estímuls de l'entorn. Treballem des d'una perspectiva ennactiva, des de la percepció corporal.

basal
secundària

Educació Secundària

Atenem alumnes entre 12 i 16 anys. Adaptem el currículm per tal de centrar-nos en situacions d'aprenentatge pràctiques, amb sentit partint de les necessitats i potencialitats de cada persona.

Transició a la Vida Adulta

En aquesta etapa atenem alumnes d'entre 16 i 21 anys. La transició a la vida adulta s'estructura en els àmbits d'experiència següents:
a) Autonomia personal en la vida diària.
b) Inclusió social i comunitària.
c) Orientació i formació laboral.
Aquests àmbits han d'incorporar les competències clau, que s'han de prioritzar i ajustar a les característiques i necessitats de l'alumnat, tenint en compte les seues capacitats, les possibilitats d'adquisició i els diferents itineraris formatius personalitzats.

transició a la vida adulta
neteja

Projecte de Formació de Qualificació Bàsica

El currículum competencial té com a objectiu fonamental la millora de les dimensions de qualitat de vida de l'alumnat en els diferents entorns de participació, prioritzant els sabers bàsics relacionats amb l'aprenentatge per a la vida. Per a això, la planificació, el desenvolupament i l'avaluació s'han d'ajustar a les necessitats, els interessos, les motivacions i les capacitats de l'alumnat, tindre en compte els contextos naturals de participació, actuals i futurs, i comptar amb la col·laboració dels diferents agents de l'entorn familiar i sociocomunitari.

Per obtenir més informació

Visita les pàgines de cadascuna de les etapes

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies