Infantil i Primària
En aquesta etapa atenem alumnes entre 3 i 6 anys, Educació Infantil i entre 6 i 12 anys, Educació Primària. Tots els alumnes que atenem passen per un procés de valoració professional. Plantegem una educació centrada en la persona, la qual té en compte tant les característiques específiques dels alumnes com les seues necessitats i interessos.
Estimulació Basal
Atenem alumnes entre 3 i 21 anys, que per les seues característiques necessiten més atenció als estímuls de l'entorn. Treballem des d'una perspectiva ennactiva, des de la percepció corporal.
Educació Secundària
Atenem alumnes entre 12 i 16 anys. Adaptem el currículm per tal de centrar-nos en situacions d'aprenentatge pràctiques, amb sentit partint de les necessitats i potencialitats de cada persona.
Transició a la Vida Adulta
En aquesta etapa atenem alumnes d'entre 16 i 21 anys. La transició a la vida adulta s'estructura en els àmbits d'experiència següents:
a) Autonomia personal en la vida diària.
b) Inclusió social i comunitària.
c) Orientació i formació laboral.
Aquests àmbits han d'incorporar les competències clau, que s'han de prioritzar i ajustar a les característiques i necessitats de l'alumnat, tenint en compte les seues capacitats, les possibilitats d'adquisició i els diferents itineraris formatius personalitzats.
Projecte de Formació de Qualificació Bàsica
El currículum competencial té com a objectiu fonamental la millora de les dimensions de qualitat de vida de l'alumnat en els diferents entorns de participació, prioritzant els sabers bàsics relacionats amb l'aprenentatge per a la vida. Per a això, la planificació, el desenvolupament i l'avaluació s'han d'ajustar a les necessitats, els interessos, les motivacions i les capacitats de l'alumnat, tindre en compte els contextos naturals de participació, actuals i futurs, i comptar amb la col·laboració dels diferents agents de l'entorn familiar i sociocomunitari.