TVA Religió

Hola guapos i guapes!!!

Malgrat la situació que estem vivint i que no podem eixir de casa, aniré enviant algunes cosetes molt senzilles que podreu fer sòls o amb molt bona companyia com són els pares/mares, iaios/es o tutors legals. No vaig a complicar-ho molt però podeu passar una estoneta divertida mirant algun video que vos enviaré cada setmana, escoltant alguna cançó, fent alguna manualitat o alguna activitat facileta que de segur sabeu fer tots, perquè sé que sou molt llestos. Vos passaré també 2 APP, que es podeu descarregar al mòbil o a la tablet. Hi ha molts jocs, cançons, vídeos i reptes que podreu fer si se les instal·leu. Baix ficaré els enllaços. Si algú/na no sap com fer el que envie o simplement vol parlar amb mi, que es fique en contacte amb la seua tutora que tindrà el correu meu i m’ho podrà fer arribar. Espere veure-vos prompte a tots en el col.le de nou, jo tinc moooooltes ganes i poder-nos pegar una bona abraçada i un fort bes. Vos tire de menys a tots i pensem que #açòpassarà i nosaltres podrem en tot. Vos envie un fort besot virtual a tots. Ens vegem prompte. Marta

Hola guapos y guapas:

Debido a la situación que estamos viviendo y que no podemos salir de casa, iré enviandoos algunes cositas fáciles de hacer y que podreis hacer solos o con muy buena compañia como son los papis, abuelos o tutores legales. No quiero complicarlo mucho pero así podreis pasar un ratito divertido visualizando algun video que os envairé cada semana, escuchando canciones o haciendo alguna manualidad o actividad que seguro sabeis hacer todos, porque sé que sois todos muy listos. Os pasaré también 2 APP que os podeis descargar en el móbil o la tablet. Hay muchos juegos, canciones, vídeos o retos que podreis hacer si las instalais. Si alguien no sabe como hacer alguna actividad o simplemente quiere hablar conmigo, podeis comunicarlo a vuestras tutoras, ellas tienen mi correo y me lo harán llegar. Espero veros pronto a todos en el cole de nuevo, yo tengo muuuuuchas ganas y poder abrazarnos y darnos un fuerte beso. Os hecho de menos a todos y pensad que #estopasará y nosotros podemos con todo. Os envío un fuerte beso virtual a todos. Nos vemos pronto. Marta.

Enllaços APP:

SETMANA 23-27 MARÇ

Veure la pel·lícula de Setmana Santa i en acabar fer un resum d’aquesta acompanyat d’un dibuix.

SETMANA 30-3 ABRIL

Fer una d’aquestes dos manualitats: Les dues es fan amb pinzes d’estendre la roba.

Fiqueu imaginació i moltes ganes.