Inclou una rectificació d’ofici dels resultats d’oboè.
COM ES FARAN LES PROVES D’ACCÉS I INGRÉS 2021
- EL DIA DE L’EXAMEN, PER A PODER REALITZAR LA PROVA CAL PORTAR:
- Tota la documentació que s’haja indicat a la sol·licitud (serà comprovada pel conservatori): justificant de pagament de la taxa, fotocòpia i original del llibre de família i certificat de discapacitat…
- DNI o document acreditatiu oficial de l’aspirant.
- A més:
- Els aspirants portaran llapis, goma d’esborrar i maquineta de fer punta.
- Els aspirants han d’estar en el centre a l’hora indicada individualment i els de les proves d’accés, a l’hora de l’examen de teoria i dictat.
- Totes i tots estan obligats a complir les normes de seguretat del centre per la Covid-19.
- Heu de fer les proves amb mascareta (excepte quan toqueu amb instrument de vent o canteu).
- Convé a més, que vos porteu la vostra pròpia aigua.
- Sols per a proves d’accés:
- En aquelles parts de les proves en que l’aspirant tinga una intervenció en solitari, al centre podrà entrar una persona acompanyant. Aquesta haurà de deixar les seues dades personals en Consergeria/Secretaria i, com que les aules tenen un aforament reduït, hauran d’estar fora al corredor fins que finalitze la intervenció de la persona a la qual acompanyen. A més caldrà que seguisquen totes les mesures del Pla de Contingència pel Covid-19. publicades a la nostra web. No podran romandre al centre durant la prova de teoria i dictat (proves d’accés).
- Per raons de seguretat, per a les proves d’instrument, cada aspirant posarà en una carpeteta, fundeta o sobre 3 lots (un per a cada membre de tribunal) amb les còpies de les obres que interpretarà. Això ho aportarà al tribunal el dia de la prova.
- No podreu manipular el faristol. Li demanareu al tribunal que vos l’ajuste. No tingueu vergonya. Estem al vostre servei.
- Els instruments propis no seran netejats a la sala. Si aquesta operació no es pot realitzar en el domicili, tindreu prevista una sala per a la realització d’aquesta operació.
- Els instrumentistes de vent hauran de desguassar els seus instruments en recipients habilitats a aquest efecte.
- Haureu d’evitar deixar l’aigua produïda per la condensació sobre el sòl, dipositant-la en un contenidor adequat per a eliminar les deixalles. L’alumnat no haurà de bufar enèrgicament a través de l’instrument per a netejar-lo a la sala de realització de la prova.
- No projectareu el so directament als membres de la sala.
CANVI EN LES DATES DE LES PROVES D’ACCÉS A E. PROFESSIONALS (1a convocatòria)
COM QUE UN ALT NOMBRE DE PROFESSORS HA SIGUT CONVOCAT PER A REBRE LA SEGONA DOSI DE LA VACUNA CONTRA EL COVID ELS DIES 28 I 29 DE JUNY, LES DATES DE LES PROVES D’ACCÉS HAN PATIT UN RETARD DE DOS DIES. LES NOVES DATES SERAN ELS DIES 30 DE JUNY I 1 I 2 DE JULIOL.
ESTEU ATENTS AL WEB PER SI HI HAGUERA QUALSEVOL ALTRE AVÍS.
GRÀCIES
COMUNICAT PER ALS QUE HAN DE FER LA PROVA D’ACCÉS (1a CONVOCATÒRIA)
Els remetem la present per a informar-los que, a l’igual que es deixa constància en paper de les proves de teoria i dictat en les proves d’accés, enguany també gravarem les proves que suposen intervenció musical de les i els aspirats. És a dir, gravarem (so i vídeo), en la mesura d’allò possible i donant prioritat a les proves de les especialitats on hi ha més candidats que places ofertades, les proves de: interpretació d’obra amb l’instrument, interpretació a primera vista amb l’instrument, així com solfeig estudiat i a primera vista.
Aquesta decisió ha sigut aprovada pel Claustre de professorat i informada al Consell escolar.
Al respecte cal dir:
• La gravació de proves d’ingrés i accés està sotmesa a la normativa de protecció de dades, ja que suposa un tractament de dades de caràcter personal.
• Licitud del tractament: La gravació de les proves amb la finalitat de poder atendre les possibles reclamacions que es presenten, no requereix el consentiment de candidats o els seus progenitors atés que aquest requereix d’una acció lliure per part d’aquests; s’ha de tindre en compte que les proves suposen un dret i un deure dels i les aspirants i es realitzen de conformitat amb el que s’estableix en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació, i la presentació i atenció de possibles reclamacions de qualificacions queda regulada pel Decret 158/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s’estableix el currículum dels ensenyaments professionals de música i es regula l’accés a aquests ensenyaments. Per tant les bases de licitud que requereix tot tractament de dades de caràcter personal, es fonamenta en aquest cas en les següents condicions establides en l’article 6 del RGPD:
o c) el tractament és necessari per al compliment d’una obligació legal aplicable al responsable del tractament;
o e) el tractament és necessari per al compliment d’una missió realitzada en interés públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament;
• Amb la finalitat de preservar la dignitat de l’alumnat i el seu dret a la intimitat, el camp d’acció de la càmera correspondrà amb el mínim necessari per a poder valorar les qualitats a avaluar (ergonomia, relaxació, digitació, embocadura…), tenint en compte que donada la finalitat de l’enregistrament pot no ser necessària la identificació de trets facials del candidat o candidata que es presenta a la prova.
• L’accés als enregistraments només podrà realitzar-se per part dels professors responsables de les mateixes o del personal encarregat d’atendre les possibles reclamacions.
• Limitació del termini de conservació: Les dades seran eliminades quan hagen deixat de ser necessàries per a les finalitats per a les quals s’han recollit.
• Responsable del tractament: el centre.
• Tractaments que es realitzaran: en la mesura d’allò possible i donant prioritat a les especialitats on hi ha més candidats que places ofertades, gravació (so i vídeo) de les proves d’interpretació d’obra amb instrument, d’interpretació a primera vista amb instrument, així com de solfeig estudiat i a primera vista. Posterior visionat si fora necessari.
• Finalitats d’aquests tractaments: atenció de possibles reclamacions.
• Drets que assisteixen a candidats i candidates en matèria de protecció de dades: els drets d’accés, rectificació, oposició, supressió (“dret a l’oblit”), limitació del tractament, portabilitat i de no ser objecte de decisions individualitzades.
• Possibilitat de reclamar davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.
• Contacte del Delegat/a de protecció de dades de la Generalitat: dpdgeneralitat@gva.es
• Prohibició expressa a l’alumnat de gravar a altres/as companys/as o al professorat, advertint que aquestes accions poden generar responsabilitat.
• En tot cas, candidats i candidates o els seus pares/mares/tutors si són menors de 14 anys, podran exercir el seu dret d’oposició fonamentat en una concreta situació personal. Això no suposa que la sol·licitud d’oposició haja de ser acceptada. No obstant això, podrà estimar-se aquesta oposició en situacions excepcionals, quan es deriven circumstàncies que puguen resultar aplicables per a preservar el dret a la protecció de dades de les persones que es presenten a les proves i, en el seu cas, si es tracta de menors el seu interés superior; en aquests casos haurà d’oferir-se mètodes alternatius i manera de sol·licitar-los (podrà sol·licitar-se responent a aquest correu o amb escrit al registre d’entrada del centre, sempre almenys 30 minuts abans de l’inici de la prova referida), com per exemple aplicar mesures o condicions especials a l’enregistrament, modificant el seu pla o altres aspectes.
Els remetem aquest escrit que no té altra motivació que maximitzar la justícia de les proves esmentades.
Sense més, agraïm de bestreta la seua atenció i els esperem en la realització de les proves per a gaudir de la música. Reben una salutació.
L’equip directiu del CPM Tenor Cortis de Dénia
OBERT EL TERMINI DE MATRÍCULA SI HO HAS APROVAT TOT
ENSENYAMENTS ELEMENTALS: Alumnat del centre, que ha estat matriculat en el curs 20-21 i no fa la prova d’accés a EP
ENSENYAMENTS PROFESSIONALS: Alumnat del centre, que ha estat matriculat en el curs 20-21 ja en EP i té totes les assignatures aprovades
DEL 25 DE JUNY FINS l’11 DE JULIOL
(punxa ací per a matricular-te)
Qui no dispose de mitjans per a fer-la telemàticament i necessite acudir al centre, se li facilitarà un ordinador els dilluns i dijous (de 9 a 14h) dins del termini, acudint amb cita prèvia que pots prendre ací (o telefonant al 966429625). Es recomana acudir amb targeta bancària i pen drive.
CALENDARI D’EXÀMENS FINALS EXTRAORDINARIS DE RECUPERACIÓ CURS 20-21
DIJOUS 8 DE JULIOL
LLENGUATGE MUSICAL EP1 I EP2: 12h (aula 2)
HISTÒRIA DE LA MÚSICA: 12h (aula 5)
DIVENDRES 9 DE JULIOL
INSTRUMENTS: 10h (aules habituals)
ALTRES ASSIGNATURES (menys Harmonia i Anàlisi): 10h (aula 9)
DILLUNS 12 DE JULIOL
HARMONIA EP3 I EP4: 10h (aula 5)
ANÀLISI EP5 I EP6: 10h (aula 5)
(Per a accedir al centre serà obligatori l’ús de màscara i seguir les indicacions de seguretat)
(Per als exàmens teòrics cal portar llapis, goma d’esborrar, maquineta i bolígraf)