Premis professionals

PREMIS ENSENYAMENTS PROFESSIONALS 2024

Aquell alumnat que finalitza els seus estudis d’Ensenyaments Professionals amb un expedient brillant, pot optar als premis del centre; si els aconsegueix, als premis autonòmics i si els aconsegueix, als premis nacionals.

FASE DE CENTRE DEL CPM TENOR CORTIS DE DÉNIA, 2024

Enllaç a la normativa general de premis i de premis del curs acadèmic

Ací teniu la informació bàsica:

A) PREMIS CONVOCATS:

• Premis professionals de música, un per cada especialitat.
  • Premi professional de música, modalitat Història de la Música.
  • Premi professional de música, modalitat Música de Cambra.
  • Premi professional de música, modalitat Fonaments de Composició.

Condicions d’accés:

• 1. Podrà optar al premi professional l’alumnat que haja cursat i superat, en les convocatòries ordinària o extraordinària del curs acadèmic que ara finalitza, el sisé curs d’ensenyaments professionals de Dansa o Música en conservatoris i centres autoritzats situats a la Comunitat Valenciana.
  • 2. Per a concórrer a aquests premis, l’expedient acadèmic haurà de tindre una nota mitjana de totes les assignatures de 8 o superior a aquesta, calculada sobre el valor numèric de totes les assignatures, en els dos últims cursos dels ensenyaments professionals de Música i/o Dansa, i obtindre la següent qualificació específica segons el premi a què opte:
    • b) En el cas de Música, per a poder presentar-se als premis de les distintes especialitats, haurà d’obtindre una qualificació mínima de 9 punts en l’assignatura específica, tant en cinqué curs com en sisé curs, de l’especialitat a què s’opte.
    • c) En el cas de Música, per a poder presentar-se als premis en les distintes modalitats convocades, haurà d’obtindre una qualificació mínima de 9 punts: en els dos cursos d’Anàlisi i en l’assignatura de Fonaments de Composició (modalitat Fonaments de Composició), en els dos cursos d’Història de la Música (modalitat Història de la Música), i en els dos últims cursos de l’assignatura de Música de Cambra, així com una qualificació mínima de 8 punts en sisé curs d’Instrument o Cant (modalitat Música de Cambra).
    • A estos efectes, les assignatures convalidades no seran tingudes en compte en el càlcul de la nota mitjana. En el cas de l’alumnat que haja ingressat en sext curs, la nota mitjana estarà referida únicament a les assignatures d’eixe curs.
  • Inscripcions: Del 17 al 21 de juny de 2024. Annex I. Caldrà adjuntar tres còpies enquadernades de cada obra.
    • Llistat provisional d’inscrits: 25/06/2024
      • CONTRABAIX: Nom: J. / Cognoms: R. D. / DNI: XXXXX362G
      • GUITARRA: Nom: S. G. / Cognoms: O. A. / DNI: XXXXX107E
      • OBOÈ: Nom: E. M. / Cognoms: M. F. / DNI: XXXXX829L
      • MÚSICA DE CAMBRA: Nom: S. G. / Cognoms: O. A. / DNI: XXXXX107E
    • Llistat definitiu d’inscrits: 01/07/2024.
  • Publicació calendari d’actuacions i composició de tribunals: Publicat el 28/06/2024
  • Realització de les proves. 04/07/2024:
    • CONTRABAIX: 10.30h Aula 5
    • GUITARRA: 9.30h Aula 5
    • OBOÈ: 12.30h Aula 5
    • MÚSICA DE CAMBRA: 11.30h Aula 5
  • Resultats:
    • Publicació provisional de resultats (04/07/2024):
    • Publicació definitiva de resultats (10/07/2024 màxim a les 00.01h):

C) CONTINGUT DE LES PROVES

Llegiu el punt 5 de la normativa referida a l’inici, tenint en compte que en el cas d’Instrument o Cant, el centre té determinat que no hi ha part d’anàlisi escrita harmònica, formal i estètica.

FASE AUTONÒMICA, 2024

Enllaç a la normativa i convocatòria.