MATRÍCULA CURS 2023/2024

L'AMPA és l'associació pont entre els famílies i el centre . Amb una quota de només entre 5 i 15 euros anuals, l'AMPA pot col·laborar i participar econòmicament en múltiples activitats del centre. Apunta-t'hi!

Més informació sobre l'AMPA

El procediment serà el següent:

PAS PREVI: Crear a l'ordinador una carpeta de matrícula

1. Crear a l'ordinador una carpeta de matrícula on col·locar tots els arxius que després calç adjuntar.

PRIMER PAS: Pagament dels taxes (model 046).

1. IMPORTANT: Seguir el MANUAL PER A PAGAR ELS TAXES per a evitar un nou pagament de taxes i/o gestió d'una devolució.
  2. Realitzar la gestió indicada en el següent ENLLAÇ. Les persones exentes de pagar taxes també han de presentar emplenat el model. És senzill i sols calç fer-ho bé.

NOTA: Becaris d'estudis musicals, famílies nombroses i altres persones tenen dret a exempció o bonificació de taxes segons la la LLEI 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes. (DOGV núm. 8202 de 30/12/2017). Comprova si tens dret:

SEGON PAS: Emplenar el pdf de matrícula i autoritzacions.

1. Llegir el MANUAL DE PDF DE MATRÍCULA
  2. Descarregar el PDF DE LA MATRÍCULA i realitzar la gestió indicada. No emplenar abans de descarregar-lo. Seguir els instruccions del manual.
  3. Descarregar el PDF D'AUTORITZACIONS  i realitzar la gestió indicada. No emplenar abans de descarregar-lo. Seguir els instruccions del manual.

TERCER PAS: Emplenar formulari i aportar documentació

Comprova tindre tots els documents per a formalitzar la matrícula, és a dir:

• 046 més el justificant de pagament telemàtic (o 046 segellat pel banc)
  • Pdf de matrícula emplenat
  • Pdf d'autoritzacions
  • Foto carnet (en jpg, si no la tenim del curs anterior)
  • Si et pertoca, també justificants d'exempció o bonificació de taxes;

I si és la primera vegada que et matricules també:

• DNI de l'alumne/a
  • DNI/passaport dels pares

Ara doncs, cal:

1. Emplenar el següent formulari.
  2. Adjuntar els documents en cada apartat.
  3. Si teniu alguna incidència, disposeu un requadre per a indicar-la.
  4. Fer clic a enviar.
  5. Després:
    • Si sols has de presentar: 046 pagat telemàticament (amb el seu justificant), pdf matrícula i foto carnet, no cal prendre cita per a validar documents.
    • Si has pagat el 046 presencialment, o tens bonificació o exempció de taxes (si ja tenim els documents del curs anterior o de les proves d'accés o ingrés i encara són vàlids, no cal), o si és la primera vegada que et matricules al nostre conservatori (i per tant també aportes DNI d'alumna/e i DNI de pares) cal telefonar al centre (966429625) per a prendre cita per a vindre entre el 24 i el 28 de juliol o entre l'1 i el 15 de setembre (dilluns i dimarts, de 9 a 14 hores), per a aportar la documentació original. En eixe moment, la falsedat o no aportació de la documentació comportarà no validar la matrícula.
  6. Només el conservatori revise la documentació, rebreu un correu indicant si està correcta o incorrecta.

NOTA: Aquelles famílies que no disposen d'ordinador per a fer la matrícula, han d'agafar cita i acudir després en el dia ja indicat (mireu la convocatòria de matrícula). Recomanem vindre amb targeta bancària i un pen drive.

RELLENA ESTE FORMULARIO Y APORTA LOS FICHEROS

Las casillas marcadas con * son obligatorias / Las casillas marcadas con * su obligatorias

FORMULARI MATRÍCULA CURS 2023/2024 - FORMULARIO MATRÍCULA 2023/2024

• #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
    #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
      Si has pagat físicament, adjunta el 046 validat pel banc. Si has pagat telemàticament, adjunta el 046 i el justificant de pagament. Si has pagado físicamente, adjunta el 046 validado por el banco. Si has pagado telemáticamente, adjunta el 046 y el justificante del pago.
      #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
        Credencial de beca 2022-23, família nombrosa, etc. Credencial de beca 2022-23, família numerosa, etc.
      • #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
        #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
          Sols per a alumnat nou. Solo para alumnado nuevo