MATRÍCULA CURS 2020/2021

L'AMPA és l'associació pont entre les famílies i el centre . Amb una quota de només entre 5 i 15 euros anuals, l'AMPA pot col·laborar i participar econòmicament en múltiples activitats del centre. Apunta-t'hi!

Més informació sobre l'AMPA

El procediment serà el següent:

PAS PREVI: Crear a l'ordinador una carpeta de matrícula

1. Crear a l'ordinador una carpeta de matrícula on col·locar tots els arxius que després cal adjuntar.

PRIMER PAS: Pagament de les taxes.

1. Llegir el MANUAL PER A PAGAR LES TAXES per a evitar un nou pagament de taxes i/o gestió d'una devolució.
  2. Emplenar el full de taxes en el següent ENLLAÇ. És senzill i sols cal fer-ho bé.
  3. Imprimir el document que es generarà i fer el pagament al banc presencialment o online per transferència o targeta bancària.
  4. Per tal d'aportar-lo després, en la carpeta de matrícula creada a l'ordinador:
    • Si heu anat a pagar al banc: Guardar el 046 segellat pel banc, amb el següent títol "Nom i cognoms de l'alumna/e - 046". Per exemple: José Miguel Pérez Martínez - 046.
    • Si heu pagat per internet:
      • Guardar el 046, amb el següent títol "Nom i cognoms de l'alumna/e - 046". Per exemple: José Miguel Pérez Martínez - 046
      • Guardar el justificant de pagament, amb el següent títol "Nom i cognoms de l'alumna/e pagament". Per exemple: José Miguel Pérez Martínez - pagament.

NOTA: Becaris d'estudis musicals, famílies nombroses i altres persones tenen dret a exempció o bonificació de taxes segons la la LLEI 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes. (DOGV núm. 8202 de 30/12/2017). Comprova si tens dret:

SEGON PAS: Emplenar el pdf de matrícula.

1. Llegir el MANUAL DE PDF DE MATRÍCULA
  2. Descarregar i emplenar el PDF DE LA MATRÍCULA . És autoemplenable i per tant és millor no imprimir-lo prèviament. Després  d'emplenat, qui tinga signatura digital podrà signar-ho digitalment, si no, no ho feu.
  3. Guardar, en la carpeta de matrícula creada a l'ordinador, el pdf de matrícula per a aportar-lo després. Ha de tindre el següent títol "Nom i cognoms de l'alumna/e - matrícula". Per exemple: José Miguel Pérez Martínez - matrícula.

TERCER PAS: Emplenar el pdf de Web Familia

(sols aquells alumnes que no tinguen ja activat aquest servei)

Aquest document és per a donar consentiment per activar el servei de Web Familia en el conservatori i poder vore les notes, faltes, etc del vostre fill/a. És important el vostre correu electrònic. Una vegada s'active aquest servei, rebreu un email amb la contrasenya per accedir a Web Familia.

1. Llegir el MANUAL PER A WEBFAMILIA
  2. Descarregar i emplenar el PDF DE WEBFAMILIA . És autoemplenable i per tant és millor no imprimir-lo prèviament. Després  d'emplenat, qui tinga signatura digital podrà signar-ho digitalment, si no, no ho feu.
  3. Guardar, en la carpeta de matrícula creada a l'ordinador, el pdf de webfamilia per a aportar-lo després. Ha de tindre el següent títol "Nom i cognoms de l'alumna/e - webfamilia". Per exemple: José Miguel Pérez Martínez - webfamilia.

QUART PAS: Emplenar formulari i aportar documentació

Comprova tindre tots els documents per a formalitzar la matrícula, és a dir: el 046 segellat pel banc (o 046 més el justificant de pagament telemàtic), pdf matrícula, pdf webfamilia, foto carnet. Si et pertoca, també justificants d'exempció o bonificació de taxes; i si és la primera vegada que et matricules també:

• DNI de l'alumne/a
  • DNI/passaport dels pares
  • Certificat mèdic  (Document sanitari d'inici d'etapa educativa facilitat pel Centre de Salut indicant que no pateix cap malatia contagiosa, i per als instruments de vent, indicant que el seu sistema respiratori es troba en condicions)

Ara doncs, cal:

1. Emplenar el següent formulari.
  2. Adjuntar els documents en cada apartat.
  3. Fer click en enviar.
  4. Només el conservatori revise la documentació, rebreu un correu indicant si està correcta o incorrecta.
  5. Després:
    • Si sols has de presentar: 046 pagat telemàticament (amb el seu justificant), pdf matrícula, pdf webfamilia i foto carnet, no cal que prengues cita per a validar documents.
    • Si has pagat el 046 presencialment, o tens bonificació o exempció de taxes, o si és la primera vegada que et matricules al nostre conservatori (i per tant també aportes DNI d'alumna/e, DNI de pares i Certificat mèdic) cal prendre cita prèvia ACÍ per a, entre el 27 i el 31 de juliol i entre l'1 i el 15 de setembre, aportar la documentació original. En eixe moment, la falsedat o no aportació de la documentació comportarà no validar la matrícula.

Si teniu alguna incidència, disposeu un requadre per a indicar-la.

NOTA: Aquelles famílies que no disposen d'ordinador per a fer la matrícula, deuran telefonar al centre per agafar cita i acudir després en el dia ja indicat (mireu la convocatòria de matrícula).

EMPLENA AQUEST FORMULARI I APORTA ELS FITXERS
RELLENA ESTE FORMULARIO Y APORTA LOS FICHEROS

Les caselles marcades amb * són obligatòries / Las casillas marcadas con * son obligatorias

FORMULARI MATRÍCULA CURS 2021/2022/FORMULARIO MATRÍCULA 2021/2022

#Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
      Si has pagat físicament, adjunta el 046 validat pel banc. Si has pagat telemàticament, adjunta el 046 i el justificant de pagament. Si has pagado físicamente, adjunta el 046 validado por el banco. Si has pagado telemáticamente, adjunta el 046 y el justificante del pago.
      #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
        Credencial de beca 2020-21, família nombrosa, etc. Credencial de beca 2020-21, família numerosa, etc.
        #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
          Sols per a alumnat nou. Solo para alumnado nuevo
        • #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
          Sols per a alumnat que inicia els seus estudis musicals de conservatori. Solo para alumnado que inicia sus estudios musicales de conservatorio.