Hui dijous: tria d’horaris de Piano Complementari, Complement Pianístic (de 2n a 6é d’EP que no són de piano) i Acompanyament (de 5é i 6é d’EP que són de piano)

RECORDA PRÈVIAMENT REVISAR L’HORARI DE LA RESTA D’ASSIGNATURES

IMPORTANT: L’ALUMNAT AMB COORDINACIÓ HORÀRIA CAL QUE ES CONNECTE TAMBÉ PER COMPROVAR L’HORARI ASSIGNAT. Hi ha coordinacions d’aquestes assignatures en els IES de Benissa, Gata, Ondara i Pedreguer.

• DIJOUS 12. REUNIÓ ONLINE 16h: Alumnat que vol fer classes de matí (abans de les 15.30h) i alumnat d’Acompanyament (de l’especialitat de piano)
  • DIJOUS 12. REUNIÓ ONLINE 16.30h: Alumnat de l’optativa de Complement pianístic (5é i 6é) i alumnat de 3r i 4t de Professional (en edat idònia)
  • DIJOUS 12 REUNIÓ ONLINE 17.30h: Alumnat de 2n de Professional (en edat idònia).
  • DIJOUS 12. REUNIÓ ONLINE 18.30h: Alumnat major de la edat idònia de 3r, 4t o 2n Professional.

PUNXA ACÍ PER A CONNECTAR-TE