Hui dimarts i demà dimecres heu de triar horari d’instrument

TRIA HORARIS D’INSTRUMENT INDIVIDUAL

RECORDA PRÈVIAMENT REVISAR L’HORARI DE LA RESTA D’ASSIGNATURES, PERQUÈ NO LES HAS DE SOLAPAR

Ací teniu els criteris de repartiment d’horaris individuals. El professorat tindrà ordenat a l’alumnat segons eixos criteris i ho informarà. Si algú detecta algun error, ho ha de dir a l’inici de la reunió per a solventar-ho.

La tria d’horaris d’instruments es farà per videoconferència segons els següents enllaços que s’activaran en el moment adient. Si algun alumne/a, mare/pare tinguera problemes per a connectar-se, pot vindre al centre. Punxa al nom del teu instrument/professor/a per entrar a la reunió online.