DIVENDRES 25, A LES 19h REUNIÓ GENERAL AMB MARES/PARES/ALUMNAT

NOTÍCIA IMPORTANT

El divendres 25 de setembre a les 19 hores se celebrarà una reunió per videoconferència a través de la plataforma WebEx per a informar a les mares, pares i alumnat, de com va a iniciar-se la docència a partir del proper dilluns.

És molt important l’assistència de totes i tots perquè hi han novetats com a conseqüència de la pandèmia i per tal que tot funcione bé i amb la seguretat necessària, cal que esteu ben informats i cadascú desenvolupe el seu paper de la millor manera possible.

Ací, a últimes notícies, 15 minuts abans apareixerà l’enllaç de la reunió. Convé que aneu entrant i seguint les instruccions que vos donarem.

REUNIÓ GENERAL INFORMATIVA SOBRE L’INICI DE CURS, PER A ALUMNAT, MARES, PARES I REPRESENTANTS LEGALS