Ponència 1° Assistència a la Direcció: Comunicació, lideratge i gestió de la direcció 

L’alumnat del cicle formatiu d’Assistència a la Direcció va tindre l’oportunitat d’assistir a una enriquidora ponència a càrrec de Maite Gomis Soler, psicopedagoga, formadora i consultora especialitzada en desenrotllament personal i professional, gestió d’equips i planificació estratègica. 

Durant més d’una hora, Maite va compartir amb el nostre alumnat la seua àmplia experiència en l’àmbit de la comunicació efectiva, l’atenció al client i l’organització d’esdeveniments, destacant la importància de les habilitats directives i personals en un entorn empresarial en constant canvi. 

A través d’exemples pràctics i dinàmics, Maite va fer reflexionar a les futures assistents de direcció sobre el valor de l’empatia, la planificació i el lideratge col·laboratiu com a ferramentes clau per a gestionar equips, afrontar conflictes i oferir un servici de qualitat. 

La sessió va formar part de les activitats complementàries dissenyades per Ricardo Jordá per al mòdul de Comunicació i Atenció al Client, i va suposar una excel·lent oportunitat per a connectar els continguts teòrics de l’aula amb la realitat del món empresarial actual. 

Des de l’institut volem agrair a Maite la seua generositat i la seua implicació en esta activitat, que sens dubte va inspirar a l’alumnat a continuar desenrotllant el seu talent i les seues competències professionals. 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies