L’alumnat del cicle formatiu d’Assistència a la Direcció va tindre l’oportunitat d’assistir a una enriquidora ponència a càrrec de Maite Gomis Soler, psicopedagoga, formadora i consultora especialitzada en desenrotllament personal i professional, gestió d’equips i planificació estratègica.
Durant més d’una hora, Maite va compartir amb el nostre alumnat la seua àmplia experiència en l’àmbit de la comunicació efectiva, l’atenció al client i l’organització d’esdeveniments, destacant la importància de les habilitats directives i personals en un entorn empresarial en constant canvi.
A través d’exemples pràctics i dinàmics, Maite va fer reflexionar a les futures assistents de direcció sobre el valor de l’empatia, la planificació i el lideratge col·laboratiu com a ferramentes clau per a gestionar equips, afrontar conflictes i oferir un servici de qualitat.
La sessió va formar part de les activitats complementàries dissenyades per Ricardo Jordá per al mòdul de Comunicació i Atenció al Client, i va suposar una excel·lent oportunitat per a connectar els continguts teòrics de l’aula amb la realitat del món empresarial actual.
Des de l’institut volem agrair a Maite la seua generositat i la seua implicació en esta activitat, que sens dubte va inspirar a l’alumnat a continuar desenrotllant el seu talent i les seues competències professionals.


