CIDA participa en el projecte europeu PaViVET

PAVIVET té com a objectiu principal aprofitar el poder del vídeo com una eina metodològica d’alt impacte per a alumnat amb diversitat funcional de Formació Professional. Este projecte innovador desenvoluparà accions formatives basades en la creació i ús de vídeos instructius, dissenyats específicament per a millorar l’aprenentatge en persones amb discapacitats manipulatives i auditives.

El punt de partida del projecte serà un exhaustiu mapatge de les competències específiques que alumnat i professorat necessiten a nivell europeu. Posteriorment, s’orientarà i provarà una formació única i adaptada al context europeu, enfocada en les necessitats del col·lectiu al qual es dirigix.

Este projecte es durà a terme de manera transnacional amb la col·laboració de cinc socis provinents d’Espanya, Finlàndia i Alemanya: FUNDEUN, CIDA (Centre d’Innovació Digital Avançat de la Comunitat Valenciana, DGFP de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació), AMMATIOPISTO SPESIA, SOWIBEFO Verein für sozialwissenschaftliche Beratung und Forschung e. V., i KJF Werkstätten gemeinnützige GmbH.

Per a més informació, visita la pàgina del projecte en FUNDEUN, líder del projecte:

Enllaç