banner-innovacion-VAL

Al l'Àrea d'Innovació Digital Avançada, li correspon impulsar processos d'innovació en la gestió, utilitzant la digitalització, en els centres de la Xarxa de Centres Integrats de Formació Professional i col·laborar amb els centres que imparteixen Formació Professional en el desenvolupament i implantació de nous processos de digitalització en la gestió, sobretot en temes com a models de gestió, models d'assegurament de la qualitat, entre altres.

imagen

També de investigar, en col·laboració amb centres tecnològics, universitats i Districte Digital, entre altres, en tecnologies i processos digitals avançats, com, per exemple: Big Data, Smart City, Intel·ligència Artificial, realitat augmentada o impressió additiva, que milloren les competències professionals del professorat i de l'alumnat..

Investigar, en col·laboració amb centres tecnològics, universitats i Districte Digital, entre altres, en tecnologies i processos digitals avançats, com, per exemple: Big Data, Smart City, Intel·ligència Artificial, realitat augmentada o impressió additiva, que milloren les competències professionals del professorat i de l'alumnat..

icono-fomentar-VAL