Del 14 de juny de 2021

Continuen apareixent aquesta setmana dies importants per a commemorar (del Donant de Sang, del Refugiat,…), però ens unirem a la notícia del moment: comença l'Eurocopa 2020. Des de l'àrea d'Educació Física potenciem tots els esports, mantenint l'esperança que d'alguna manera el futbol modern aporte valors i models de salut adequats al nostre alumnat.
El campionat ajornat per la pandèmia de COVID-19, s'està disputant actualment i finalitzarà el pròxim 11 de juliol. Es va plantejar com un torneig de seleccions europees que es duria a terme en diferents ciutats de tot el continent (amb l'objectiu de celebrar el 60é aniversari d'aquesta competició). Finalment es disputaran tots els partits en 11 seus de diferents països.
Escoltem la cançó oficial d'Espanya per a aquesta competició: “Junts som més”, composta per Lara Álvarez, presentadora de la cadena de televisió que emet aquestes trobades futbolístiques i interpretada per ella mateixa al costat de Yotuel Romero i Beatriz Luengo.