Del 7 de juny de 2021

Com en cursos anteriors, rebem sol·licituds amb les cançons de l’alumnat de 6é de Primària per a posar aquests dies en megafonia. Les modes i estils de vida fan que els gèneres musicals i gustos dels qui estan a unes setmanes de marxar-se a l’institut siguen molt diferents de la resta, però cal continuar visibilitzant aquells temes de qualitat que s’allunyen de les melodies per a videojocs o del reggaetón amb molt d’Auto-Tune.

En aquesta ocasió ens conviden a descobrir al grup montevideà El Cuarteto de Nos, que fusionen una cridanera posada en escena amb molt de rock i altres gèneres musicals, però sempre amb la guitarra elèctrica i la bateria molt presents. El tema “Cuando sea grande”, que escoltem, va ser doblement premiat en els Grammy Llatins del moment, com a millor cançó rock i millor disc pop-rock.

Música amb molta energia i un gran missatge, tindre criteri a l’hora de quins models prendre com a exemple en la vida i conformar una personalitat sana que trenque amb l’ambigüitat social distòpica. Per cert, malgrat les circumstàncies viscudes per la pandèmia, els adults que us coneguen bé voldran ser com vosaltres (no sols per a tornar a tindre la vostra edat  ).