Del 21 de juny de 2021

Arribem al solstici d’estiu i el fem amb canvis i comiats, perquè l’alumnat d’Educació Infantil 5 anys passa a Primària, mentre que les/els alumnes de 6é transiten a l’institut. Continuant amb la tradició de triar cançó de comiat, des del grup dels més grans ens proposen el tema “La libertad”,  del cantautor hispà-alemany Álvaro Soler.

En aquesta ocasió volem entendre que han fet aquesta petició (entre altres 15 cançons proposades) per tractar el tema de la llibertat, un aspecte que en aquests últims anys arran de la pandèmia de COVID-19 han hagut de limitar pel bé comú, malgrat estar en l’edat en la qual els adults actuals gaudírem d’inoblidables experiències que ens continuen acompanyant en el record.

Afortunadament hem conegut un grup de xiquetes i xiquets que han crescut amb nosaltres, en el qual confiem perquè facen pròpia la frase de Sòcrates: “El coneixement us farà lliures”. Al mateix temps que a aquesta llibertat puguen accedir totxs, sense diferències per sexe, cultura, poder econòmic, creences,… i amb la certesa de portar una vida digna amb possibilitat real de prendre decisions.

Feliç estiu!