Del 31 de maig de 2021

Comença l’últim mes amb alumnat en el nostre col·legi i, com sempre, en l’horari d’estiu l’eixida és a les 13h si no són usuarixs del menjador i a les 15h si es queden a menjar.

Aquest dijous dia 3 celebrem el Dia Mundial de la Bicicleta, efemèride que només es commemora des del recent 2018, però que amb el pas dels anys es fa molt necessari donar-li més protagonisme a aquest mitjà de transport, ja que el mateix pot servir tant per a mantindre actiu el nostre cos com pal·liar una mica la crisi del món actual i frenar el canvi climàtic que està experimentant el planeta.

Escoltem el tema “A Head Full of Dreams” (“Un cap ple de somnis”) de Coldplay. Veiem en la nostra web als britànics en el seu vídeo oficial pedalant per a accedir a l’escenari (durant 1 minut i 30 segons abans de començar a escoltar la cançó), ja que van aprofitar la seua visita a Mèxic per a rodar el vídeo als carrers de la seua capital.